Bladderwrack 0 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Witam! Pomóżcie w moim A4 B8 2.0 TDI CAGA silnikiem rzuca na biegu jałowym, i czasem gaśnie na postoju. Kontrolka dpf nie nie świeci, ani żadna inna usterka typu "check engine". Może ktoś z Was miał podobne przypały z tym silnikiem. Dodam ze auto ma mały przebieg 85tyś km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiomaniak 3 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Podepnij vaga i sprawdź błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Podepnij vaga i sprawdź błędy Kolega Paweł prawdopodobnie nie ma VAG-a. Dlatego tu i w ten sposob probuje znalezc porade. Potwierdzam ze najłatwiej szukac usterki VAG-iem. Ale moze ogladnij sobie silnik, moze gdzies masz nieszczelnosc w ukladzie dolotowym itp. To chyba narazie tyle co mozna powiedziec, wszystko inne to wrozenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Tylko podpiecie pod kompa coś nam podpowie w B8 to podstawa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bladderwrack 0 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Właśnie się zaświeciła kontrolka świec żarowych. Podepnę go pod VAG-a jutro rano....a jeśli to dpf to usunę chwasta:dance2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 vcdsa konkretnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Właśnie się zaświeciła kontrolka świec żarowych. Podepnę go pod VAG-a jutro rano....a jeśli to dpf to usunę chwasta:dance2: Spokojnie z tym usuwaniem, przynajmniej do 150 kkm DPF nie powinien spawiac problemów, chyba że przebieg dużo większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 troche sie zaostrza kryteria przegladow i bedzie problem... a glupio tak skazywac auto (przeciez majace jeszcze n lat zycia przed soba) na coroczny problem "gdzie mi podbija mimo ze nie mam dpfa?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_A4 0 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 dobrze przyjrzyj się zaworze EGR, czy nie puszcza i tym samym nie dławi silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Akurat na biegu jałowym to EGR powinien być otwarty, może być problem z ciśnieniem wytwarzanym przez pompę wysokiego ciśnienia na wolnych obrotach, lipne paliwo itp.itd. Podepnij VAG-a, powinien nakierować na przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bladderwrack 0 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Usterkę zlokalizowano!! Wadliwy okazał się czujnik ciśnienia paliwa na listwie Common Rail, dla zainteresowanych link z tym elementem VW AUDI 2.0 tdi CAG CZUJNIK CISNIENIA 03L906051 (2422649228) - motoAllegro oczywiście sam czujnik kupiłem nowy. Pozdrawiam wszystkich na forum, i dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się