Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Żwawy zecior. Coś się kończy, coś się zaczyna. Sprzedane.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

w 1.6 to już nieporozumienie te 280mm tak jak i żeliwne zaciski na tył :facepalm: Zacny dupowozik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeliwne zaciski na tył :facepalm:

Żeliwne mają swoje humory jednak zadbane i sprawne hamują lepiej od aluminionych - są sztywniejsze. Myślałem, czy dałoby się tył na coś lepszego zamienić ale kolega devastation uświadomił mnie, że lepiej zrobić swoje niż zmienić na aluminium.

---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

Kurcze... mam na oku fajne welurowe fotele... tylko kto by mi je przywiózł z Elbląga?

---------- Post dopisany 25-02-2013 at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 18:48 ----------

Polerka alusów trwa :-)

Przynajmniej mam na tyle ułatwione zadanie, że pod warstwą bezbarwnego lakieru znajduje się już wypolerowane (w jakimś stopniu) amelinium.

Narazie scansolem trawię bezbarwny.

---------- Post dopisany 27-02-2013 at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2013 at 13:27 ----------

Polerka in progress.

Po zdjęciu bezbarwnego:

f9d82c3b05e641a5m.jpg

Dekielkie też będą zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mnie weźmie zeby na zime wypolerować tak swoje,nieźle to wygląda w porównaniu do tych które przez okno u siebie oglądam:facepalm:

Wymontuj swoje kanapy i jedź na jednym stołku po nowe ja tak robiłem jeszcze golfem:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do foteli to myślę o tych z Passata B5. Mam z tyłu dzieloną kanapę, powinno podejść. Czekam tylko na zdjęcia i jak będą fajne to pojadę. Niedaleko mnie, komplet 150zł, szary welur a więc powinno pasować kolorystycznie.

A co do alufelg:

Narazie bezbarwny wziąłem, teraz trzeba je na lusterko zrobić, zaczynam od 160'tki i idę powoli do 2500. Mowa o papierze ściernym.

Jeszcze wam powiem, że obecny Scansol to nie to samo, co dawny... miałem w domu resztę starego scansola (tego ponoć trującego) i on po 15 min wszystko przetrawił, ten dzisiejszy to przez noc był nałożony a i tak wszystko nie zeszło. Kochana UE i jej przepisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wam powiem, że obecny Scansol to nie to samo, co dawny... miałem w domu resztę starego scansola (tego ponoć trującego) i on po 15 min wszystko przetrawił, ten dzisiejszy to przez noc był nałożony a i tak wszystko nie zeszło. Kochana UE i jej przepisy.

Scansol jak długo stoi po otworzeniu to traci swoje właściwości ;) Odkryłem to tydzień temu, otworzyłem puszkę, którą ostatni raz otwierałem prawie 2 lata temu no i zapach mniej intensywny i słabiutko działał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56fa318013cb2746m.jpg

Po 9 tys km. Stan oleju zaczyna się w miejscu kropkowanej części bagneta. Bez dolewek :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw ile moja be piątka ma przejechane. Na budziku niby pokazuje 269 tys km ale dajcie spokój, taki przebieg w 18 letnim samochodzie? I to w dieslu z orginalnym hakiem? :grin: Zastanawia mnie tylko, że w kodach wyposażenia nie ma wzmianki o Climatroniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hak jest westfalia?

Tak. Końcówka ma pokrowiec, nalepka na tylnej lampie, dodatkowe książeczki do haka itp.

Wajsik86

Stary scansol, z czerwonym napisem działał jak marzenie. Polerka felg powoli do przodu idzie. Narazie przepolerowane są papierem 320'tką. Najgorsza praca już za mną, bo trzeba było wżery usunąć. Dekielkie też robię, zdjąłem z nich pierścienie, wżery usunąłem, środek na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa , auto ideał :wink: ale że potrafisz takie spalanie zrobić ? nie wiem jak to możliwe . ja to już miliony razy próbowałem i więcej jak 1000 nie zrobiłem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa , auto ideał :wink: ale że potrafisz takie spalanie zrobić ? nie wiem jak to możliwe . ja to już miliony razy próbowałem i więcej jak 1000 nie zrobiłem :facepalm:

Jeżdżę po jednej trasie już 4 lata. 1200-1300km robię na baku, dużo silnikiem hamuję:wink: Przy hamowaniu silnikiem od chyba 1500 obr pompa nie podaje nic paliwa. Każdy dojazd do świateł to hamowanie silnikiem itp. Wiesz, jestem spod Krakowa, centuś ze mnie:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kąt wtrysku raczej ulegnie zmianie po wymianie wtryskiwaczy. Przynajmniej w B4 mi się zmienił :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kąt wtrysku raczej ulegnie zmianie po wymianie wtryskiwaczy. Przynajmniej w B4 mi się zmienił :wink:

Z jednosprężynowych na dwu?:wink:

Jakoś nie pamiętam, bym ustawiał kąt wtrysku po zmianie wtryskiwaczy... ja nawet nie ustawiałem kąta wtrysku po zmianie bebechów w pompie:grin: Szewc bez butów chodzi, kurna :decayed: Jak kiedyś logowałem Vagiem swojego szaraka to kąt miałem ok 30, do tego spalone dwie świece mam. Nie ma kiedy tego zrobić. Pali od strzała to pali, jak cieplej będzie i będę miał czas wolny to poustawiam i powymieniam:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, miałem już dwusprężynowe w moim 1Z. Zmieniłem na AFN i kąt się przestawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odkryłem u siebie, że mam podgrzewane spryskiwacze i wkłady zamków w drzwiach przednich:naughty:

Czyli szaraczek ma całkiem fajne wyposażenie. Jeszcze w wakacje zrezam mu elektrykę z tyłu i myślę o podgrzewanych fotelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...