marcin9680 Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Witam! od pewnego czasu przestala dzialac klimatyzacja w moim aucie A4 B6 AWX 2001. Na klimatroniku NIE swieci sie ECON , klima byla nabijana w Pazdzierniku 2011 i do tego momentu wszystko dzialalo ok. Po przelaczeniu z trybu ECON w AUTO nic sie nie dzieje . kompresor sie nie zalancza i nie dmucha zimnym powietrzem , cisnienie w ukladzie jest 7 barow. Po podlaczeniu VAGa pojawil sie blad o tym numerze 01336. Co ten blad oznacza i czy ma cos wspolnego z prawidlowym dzialaniem klimatyzacji? Czy kompresor w moim AWXie posiada zrywne sprzeglo czy tez nie? gdyz mechanik z VW powiedzial ze moj kompresor nie posiada zadnego sprzegla i prawdopodobnie uszkodzeniu ulegl "zawor rozprezny kompresora" Jak moge sprawdzic czy zatarlo sie lozysko/sprzeglo kompresora? Bardzo prosze o wszelka pomoc. Dodam jeszcze ze po podlaczeniu VAGa po za tym jednym bledem nic nie wykazalo innego a mechanik , ktory twierdzi ze w kompresorze nie ma zadnego sprzegla powiedzial ze jest za male napiecie na kompresorze bo tylko 0.644A i 0.74V czy to moze byc przyczyna nie zalanczania sie kompresora? Dziekuje i pozdrawiam.
zbojna Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Tu masz info odnosnie tego bledu: 01336 - Ross-Tech Wiki
marcin9680 Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam! Problem rozwiazany fachowa znajomosc tematu i pomoc w firmie Auto-Klima z Przezmierowa w 2 godzinki panowie usuneli usterke kompresora klimatyzacji , sprawdzili szczelnosc ukladu , nabili klimatyzacje i wreszcie wielki banan na gebie. Powodem braku zalanczania sie kompresora mimo NIE swiecenia sie "ECON" bylo zerwane tzw. Sztywnego Sprzegla Kompresora. Wiele osob twierdzi ze jezeli doszlo do zerwania tego tybu sprzegla to oznacza , ze kompresor sie zatarl co jest nie prawda. Gosc z wspomnianej firmy powiedzial , ze normalnie te sprzegla wytrzymuja 200 tys. km , Moje wytrzymalo ponad 450 tys. km. , glownym powodem uszkodzenia/zerwania owego sprzegla jest np. gwaltowne ruszanie na pierwszyym biegu z pod swiatel itp. Po wyjeciu kompresora i sprawdzeniu resztek oleju w kompresorze w jakim jest stanie okazalo sie ze byl czysciutki bez zadnych zarzutow. Tak wiec 2 godzinki bujania sie na nodze i klima zrobiona i hula jak ta lala. Wielki szacun dla gosci z Auto-Klimy polecam wszystkim z okolic, Ja tam polejechalem do nich z Gorzowa Wlkp i oplacalo sie a w Mojej wspanialej miejscowosci nawet nie uzyskalem fachowej pomocy aby postawic diagnoze co uleglo uszkodzeniu Temat mozna zamknac. Dziekuje i pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się