karelnati21 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Witam. Od niedawna zauważyłem w mojej Audi A4 S-Line 1.9 TDI 131km z 2003 roku że jak odpalę swoją audi i czasami jak stoję np. na światłach to widzę na zegarach jak lekko podnoszą i po chwili opadają obroty silnika. Jest lato i chyb coś jest nie tak jak to ssanie?? Ma może ktoś jakiś pomysł co to może być?? Jakieś 2 albo 3 tygodnie temu byłem w serwisie u naszych zachodnich sąsiadów w serwisie i inspekcja nie wykazała żadnych błędów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ampera4 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 sprawdz vagiem moze to byc czujnik temperatury plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek29 A4 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Zazwyczaj jak skaczą obroty to silniczek krokowy kiedyś też miałem taki przypadek na moim pierwszym samochodzie co się okazało przepustnica się nie domykała zaszła syfem od filtra stożkowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Zazwyczaj jak skaczą obroty to silniczek krokowy kiedyś też miałem taki przypadek na moim pierwszym samochodzie co się okazało przepustnica się nie domykała zaszła syfem od filtra stożkowego. Kolega jeździ tdi a nie benzyną i nie ma silniczka krokowego .......... Leciutkie wachania wolnych obrotów to w tdi norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Auudii 0 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 mialem to samo czujnik temp plynu padl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weekendowy 1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Pierwsze co mi przyszło do głowy to to, że falujące obroty są spowodowane pracą sprężarki od klimatyzacji. Stoisz w korku, jest gorąco, nastawione 22 stopnie i sprężarka klimy musi pracować. Napęd ma od silnika, więc sterownik silnika podnosi obroty by sprężarka się wyrobiła. Może ktoś obeznany w elektronice TDI zweryfikuję moją teorię. PS. U znajomego w Tiguanie 2.0 TDI obroty falują w zależności od obciążenie silnika - pytał się o to i potwierdzili to w ASO. Auto prawie nowe - rocznik 2011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 takie to juz te nasze poczciwe tdiki u mnie faluja jak rano odpalam i jak wlaczam klime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karelnati21 0 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 No jest szansa że jest to od sprężarki. Byłem ostatnio na przeglądzie klimy i i mówiono mi że coś się z nią dzieje. Jak kupiłem tą audi to z padniętą sprężarką i kupiłem używaną i chyba ta też pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Leciutkie wachania wolnych obrotów to w tdi norma. Zdrowe TDI pracuje równo jak pod batutą dyrygenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 tez tak uwazam skoki obrotow to z tego co pamietam byly oznaka konczacej sie pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karelnati21 0 Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Sprężarka to nie jest ponieważ dzisiaj rano odpaliłem auto z wyłączonym nawiewem i obroty od razu wskoczyły na prawie 2 tys obrotów. Masakra jakbym gazu dodał. i po chwili spadły na 1000 obrotów i po jakiś paru kilometrów zeszły na normalne obroty. Zachowani jakbym zima jeździł na ssaniu. I co to może być?? Czujnik temperatury płynu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 zrob logi i sprawdz bledy nie da rady tak tego wzissc z powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karelnati21 0 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jednak to był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Dzięki Wam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Ile dałeś za nowy czujnik temperatury??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się