domestos Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zacznę od początku, wymieniłem silnik po tym remoncie po dodaniu gazu i około 1500 obr wzwyż zapala się kontrolka oleju. VAG nic nie pokazuje jedynie błąd 17698 ale z tego co mi się zdaje to nie ma nic wspólnego. Pomocy
Fr0styyy. Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Pompa oleju... Na jakim oleju było jeżdżone?
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Moze byc tez malo oleju wtedy tez kontrol bedzie jęczeć Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
predki74 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 No ale jak by było mało oleju to by był komunikat na fisie silnik ma czujnik ilości oleju .
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Jest cos takiego? Przeciez olej w misce zmienia swoja ilosc kiedy krazy w ukladzie i zaden czujnik nie zlapie jego prawdziwej ilosci, ale moge sie mylic, ale jesli olej jest to micha w dol i zbadaj pompe oleju, ewentualnie wymien Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
grzes1150 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Przytkany smok mompy oleju na 100% Nie ważnie na jakim oleju jeździ ale na pewno jeździło auto na castrollu i to pewnie longlife ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- A co do błędu 17698 to coś z czujnikiem płynu chłodzącego przy chłodnicy na dole może coś odpinane było ostatnio i piny we wtyczce nie łączą.
domestos Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 okazało się że to czujnik ciśnienia oleju zaraz nad filtrem. A co do tego błędu to kabelki nie stykały. Po wymianie silnika takie rzeczy się zdarzają. dzięki za pomoc zamykam temat pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się