Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 AJM] Prosze o analize z VAG-a.


Tukan

Rekomendowane odpowiedzi

witam prosze o interpretacje tych wyników!!!chodzi mi o to czy np przeplywka jest ok i turbo.

clipboard01xd5.jpg

clipboard03vs3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tukan2000, niby wszystko oki. Przeplywka zdrowa, nic nie ogranicza dawki paliwa.

Masz jakies problemy z tym autem, czy co??

Co mnie dziwi tylko, ze cisnienie wymagane doladowania nie jest na jednym poziomie.

Czyzby jakis czujnik cisnienia :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pre_pl, turbo slabnie bo ustawia cisnienie do wymaganego, wiec to raczej nie jest nieszczelnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega tukan, nie grzebal moze cos z programem :?:

Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego efektu.

U zdenia, to cos tam z czujnikiem atmosferycznym czy cus bylo.[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko jest seryjne 115km jest nowe turbo a co moze byc przyczyna jakis czujnik i co przez to doladowanie sie dzieje???bo ja nie zauwazylem zadnych niepozadanych objawów no moze troche slabiej ciagnie od 2000rmp na III-biegu!! a zerknijcie na to czy tu sa lepsze parametry turbiny log robiony jakis tydzien moze dwa temu

i powiedzcie mi czemu na tym linku jest taki dlugi pomoiar a na tym moim dzisiejszym jest taki krotki??logi20062xy4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tukan, zróbcie analizę POJEDYńCZEGO bloku - 011. Od 1500 do 4500 rpm na rozgrzanym silniku. To samo POJEDYńCZY BLOK dla 003.

Jeśli robisz kilka bloków na raz, to wychodza czasem takie jajca ;)

Dla mnie wsio oki, lader moze ciut za słabo, ale popraw pomiar moze sie wyjasni.

Moze opaski za słabo podokręcane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha pojednynczo a co jest z tym doladowaniem nie tak za malo laduje???czyli 011 i 003 pojedynczo i to bedzie wszystko???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baskecior, jak wszystko oki skoro zmienia sie wymagane cisnienie doladowania.

Przeciez tak nie powinno chyba byc, przynajmniej ja tak nie mam, kolega spanky tez i zaloze sie, ze Ty basket, tez nie.

Jesli log-a robisz kilku wartosciom to tak jest, ze sa co wiekszy przedzial zapisywane dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa nowe logi pojedyncze co powiecie autko chodzi lux ale lubie wiedziec co drzemie w sercu!!!

clipboard01ts7.jpg

clipboard02kx8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak inni pisza wszystko zdrowe, a mnie osobiscie dziwi zadana wartosc cisnienia doladowania. Mozliwe, ze tak ma byc ale nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w ktora strone doladowanie ze malo bije czy jest przeladowanie??? dzis dokrecilem silniczek prawie do 5000tys obr na 3-biegu tego jeszcze nie prubowalem i powiem ze cignal az do 120km/h az mnie dziwilo ze przy ok 4300tys auto dalej ciagnie!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w ktora strone doladowanie ze malo bije czy jest przeladowanie???

Nie ma przeladowania jest raczej nie doladowanie. A mi o to chodzi, ze dziwnie szybko spada wartosc żądana ale ja jestem samouk w tym temacie i nie moge tak do konca sie wypowiedziec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego niedoładowania nie ma, normalne że w górze obrotów turbina zaczyna coraz mniej pompować, a jeśli są jakieś odchylenia na skali, to są minimalne (tak jak na przykład malutki lag w okolicach 3k RPM). Jak jesteś pedantem, to posprawdzaj czy opaski na rurach dolotowych trzymają dobrze, a potem pokręć trochę przejazdów na bardzo dużych obrotach dla przedmuchania i ciesz się jazdą !

Nie ma o czym dywagować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprinter, moze i maqsz racje. Za bardzo by m chcial zeby wszystko bylo idealnie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twierdzenie juz chyba padło .... silki + osprzet sa OK takze nie ma sie czego przyczepic ....

poszukaj sobie innego problemu .... :twisted:

co do pytania o zmiane wartosci doladowania wymaganego to kiedys cos gdzies czytałem ale nie pamietam gdzie i nie pamietam co .... spróbuje sie kogos podpytac .... ;-)

tukan2000

Podsumowujac logi sa prawidłowe wiec nie pozostaje nic jak tylko dbac zeby zawsze tak bylo i cieszyc sie moca TDI .... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje koledzy bardzo za interpretacje i slowa jest ok moze nie jestem pedantem ale autko uwilbiam i zrobie wszystko zeby chodzilo luxx a opaski na 100% jutro po prubnej maturze posprawdzam!!!!! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje koledzy bardzo za interpretacje i slowa jest ok moze nie jestem pedantem ale autko uwilbiam i zrobie wszystko zeby chodzilo luxx a opaski na 100% jutro po prubnej maturze posprawdzam!!!!! pozdro

to radze jeszcze zajrzec do ksiazek ..... :twisted:

P.S Powodzenia :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...