izkalp Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam wszystkich, bardzo proszę o poradę, może ktoś miał podobne przygody z 2.0 tdi... Sprawa wygląda tak, auto czasem po zatrzymaniu zaczyna mocno "podskakiwać", nie jest to jakieś lekkie drganie, dosłownie buja samochodem. Po krótkim czasie, ja wiem minuta może dwie, silnik zmienia pracę na głośniejszą. Auto zaczęło też trochę dymić, a ma nowego dpf-a, nowy dwumas. Proszę o poradę co do wskazań Współczynnika trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin EGR, czyli blok pomiarowy 003. pomiar statyczny ok. 74-80 % pomiar dynamiczny 100 % Przewaliłem wiele podobnych tematów i te wartości są jakby nienajlepsze. Wartości z kolumny 2. i 3. są raczej ok, są zbliżone lub takie same. W statycznej ok. 285, w dynamicznej ok. 700-800. Pompowtryski są ok. Aha auto traci też trochę moc czasami, przy wciśniętym pedale gazu do końca i kick-down podczas jazdy w trybie D jest np. niecałe 2 tys. obrotów. A za chwilę jest już np. ok i ma normalnie moc. Proszę o opinie, czy egr jest prawdopodobnie do wymiany? Bo już nie wiem co jeszcze wymieniać w tym aucie żeby było cacy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się