Sebastian1983 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 mam takie pytanie, moja a4 zaczela bujac na zakretach , i nie trzyma mnie juz tak jakbym chcial, byc moze przez duze szybkosci jazdy, m in po zakretach. czy wystarczy ze zmienie sprezyny i amortyzatory? czy musze zmieniac wiecej rzeczy ? np wahacze, koncowki drazkow itd? ogladalem zawieszenia, i widzialem ze amory i sprezyny od S4 uzywane , to wydatek rzedu ok 1000 / 1200 zl raczej watpliwe zebym znalazl jakis gwint nowy czy cos podobnego w tej cenie, za nowe trzeba by wylozyc 2000... i teraz pytanie czy takie zawieszenie od s4 spowoduje ze zaczne jezdzic jak heblem po desce ? czy az takiej roznicy nie bedzie ? bo wiadomo ze im twardsze tym szybciej sie na naszych dziurach tez rozleci..... co bedzie lepsze ? zeby ją utwardzic i przykleic do drogi..
dziadekM Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Proponuję zawieszenie ori 1BE. Taki kompromis pomiędzy komfortem a trzymaniem w zakrętach
Sebastian1983 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 tzn jak duzy jest to kompromis ? w porownaniu do zawieszenia od S4 B5 ?
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Zacznijmy od tego ze zawieszenie jest dobierane pod wzgledem kategorii wagowej silnika... tak wiec takie zawieszenie od 2,7 bedzie dobre do jakiejs Vki(tylko Quattro) 1BE jest sztywne ale bez przesady:wink:
Sebastian1983 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 czyli co , mam sobie darowac do 1.8t zawieszenie od S4 ? i nie mam Q na pokladzie.. oska zwykla dobieraja do wagi... to czemu 1be jest montowane w 3.0 tdi ? ale poza zmiana twardosci moglaby isc troszke w dol ...
Kowi87 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 czyli co , mam sobie darowac do 1.8t zawieszenie od S4 ? i nie mam Q na pokladzie.. oska zwykladobieraja do wagi... to czemu 1be jest montowane w 3.0 tdi ? ale poza zmiana twardosci moglaby isc troszke w dol ... zrozum ze 1BE nie jest równe kolejnemu 1BE z innego silnika:facepalm: chcesz 1BE, kup 1BE z twojej wersji silnikowej, mało tego nadwozie też jest ważne:wink: moze same przednie amory od S4 by cos daly wiecej w sztywnosci ale na sprezynach 1BE z 1,8t a nie S4
Sebastian1983 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 a gdzie ja znajde takie sprezyny 1be z 1.8t ..... :/ jakis pomysl ? i jakie amory do tego ?
polny Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Powiem Ci że znalezienie używanego zestawu pod swój konkretny model będzie strzasznie ciężko. Najlepiej wejdź w dział "sprzedam" i pytaj gości którzy obracają częściami. Może coś akurat bedzie na stanie....
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 a nowe takie graty ile moga kosztowac ? szukalem na allegro ale wogole 1BE nie ma .. wogole co ja potrzebuje oprocz sprezyn 1BE ? jakie amory, i co dodatkowo jeszcze ?
tomaszstn Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Zagadaj do kolegi Puma, miał gwinty Super Sporta w dobrej cenie. Jeśli chodzi o springi to ja miałem Eibacha Pro Kit -30mm, amorki bilstein i byłem zadowolony. Co nowe to nowe a 1BE będziesz miał przechodzone trochę Jeśli chcesz szybciej w zakrętach pojeździć to nawet się nie zastanawiaj tylko kup gwint
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 ja to musze tak dobraz zeby nie zrobic taczki ani nie haczyc kazdego kraweznika, -20 mm to max skoro 1BE tyle daje. I nie chce tez stracic komfortu bo polska dziurawa mocno...
tomaszstn Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Przy gwincie wyregulujesz jak chcesz, -30mm to wcale nie tak dużo, eibach jest w miarę komfortowy, springi progresywne, nie odczułem nic na stracie komfortu, przeglądnij mój wątek i zobaczysz jak stała, wcale nisko nie było: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-aeb-niunia-;-176318/
Kowi87 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Dla 17cali optymalne jest -30. szpara na 2 palce, 1BE przy tym wydaje sie kozą dobrać tylko dobre amortyzatory i będziesz zadowolony:wink: z tym że koszty wyjdą jak kupno niskobudżetowego gwintu, a im wyzej ustawiony gwint tym twardziej:whistling:
Sebastian1983 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 koledzy ... potrzebuje konkretow co zamowic i zalozyc zeby to mialo rece i nogi, a jestem zielony w temacie ... komplet rzecz jasna.... sprezyny + amory i to co potrzebne jeszcze bedzie....
fejsu Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 a co w rozsądnych pieniądzach możecie zaproponować do 1.9tdi 110km avant(coś w okolicach -30)ciekawi mnie jakie springi wg.was lepsze eibach czy mts?i pytanie kolejne... mam sprężyny oznaczone z tyłu 3 zielonymi kropkami a z przodu 2 żółtawe(czy pomarańczowe)i trzecia jakaś inna nie pamiętam,nie wiem co to za sprężyny takie auto już kupiłem na naklejce pisze 1 BA i czy chcąc założyć -30 to obniży się o 30mm względem tego co mam teraz?tak to rozumieć?
grubcio1980 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Podłącze się do tematu.Zaproponujciecoś do mojego AHU.Myślę żeby na razie zmienić springi, a dopiero później amorki.Raczej zdroworozsądkowo coś max. -35
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się