djzak Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 CO MOZE BYC PRZYCZYNA ZE TURBO zaczyna sie wkrecac powyzej 2tysiecy obrotow? na kazdym biegu naprzyklad jak jade na 3ce dojdzie powyzej 2 tysi obrotow to zaczyna mocno krecic zmienie bieg na 4 ke i znowu musze dlugo czekac z pedalem wcisnietym w podloge zeby sie turbo wkrecilo... co to moze byc? po wyzej obrotow 2 .300 dziala idealnie ale zeby szykjo jezdzic trzeba go trzymac caly czas w obrotach nie da rady szybko autem ruszyc z jedynki bo czekasz i czekasz az wkreci na oobroty..
Malinek110 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Widze że jestes nowy na forum ale zapewne zdążyłeś zauważyć że na poczatku powinieneś zrobić logi:) Tzn mozesz wrózyć z fusów i np wymienic najpierw turbo później N75 później przepływke a na samym końcy całe auto jak Ci nerwów i kasy braknie a tak 40 zł kabel troche czasu i radość z tego że naprawisz auto bezcenne;)
GreGoriO Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 odłącz przewód podciśnienia od EGR-a (zagnij/zataśmuj)i zobacz czy będzie różnica... jeśli tak... to elektrozawór do wymiany
djzak Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 elektro zawor? to? ---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:43 ---------- a jak zrobic logi? jestem nowy mam waga i powoli zaczynam rozumiec ale tego jesz\cze nie robilem:)
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 zobacz po wężyku dokąd idzie... dokladnie. byc moze ktos pomylil wezyki, i podlaczyl silownik turbiny do zaworu sterujacego EGR-em. ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ---------- a i zapomniałem zrob logi
djzak Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 zobacz po wężyku dokąd idzie... dokladnie. byc moze ktos pomylil wezyki, i podlaczyl silownik turbiny do zaworu sterujacego EGR-em. ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ---------- a i zapomniałem zrob logi a jak zrobic te logi?
Tommy Gun Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Po pierwsze, primo - musisz zaopatrzyć się w kabel, który umożliwi odczyty wartości z tzw. bloków pomiarowych Po drugie, primo - musisz mieć program, który odczyta te wszystkie błędy, proponuje vag com 311.2 (oczywiście w wersji demonstracyjnej Po trzecie, primo ultimo - musisz poczytać dział "Diagnostyka Vag" bo jak nie to będzie bambo. Na koniec przyda się laptop (najlepiej z systemem operacyjnym Vista lub XP , porządnie naładowany i druga osoba która będzie Ci w tym pomagała. Ja raz próbowałem robić logi dynamiczne sam, jest to pewien hardcore ale życie trzeba sobie ułatwiać. Koszt kabla ok. 70 zł --> Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Jak uczynisz wszystkie kroki, łącznie z dużą dozą samozaparcia to osobiście pomogę Ci w diagnozie. Mnie 2.5 tdi nauczyło ogromnej pokory i zmusiło do ogarnięcia tematu...
djzak Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 mam kabel i dzialajacego vaga:) tylko musze doczytac teraz;p ---------- Post dopisany 30-07-2012 at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2012 at 17:35 ---------- problem byl w przewodzie nie szczelny byl..;
Tamashi Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Też często wina tej usterki to po prostu Turbo zapchane tak samo miałem w moim 1.9TDI 110. dochodziło gdzieś do 2 tysięcy i przerwa nie ciągło do przodu ale na drodze przepaliłem to było już wporządeczku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się