Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo zaczyna krecic od powyzej 2tysiecy 300obrotow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

CO MOZE BYC PRZYCZYNA ZE TURBO zaczyna sie wkrecac powyzej 2tysiecy obrotow? na kazdym biegu naprzyklad jak jade na 3ce dojdzie powyzej 2 tysi obrotow to zaczyna mocno krecic zmienie bieg na 4 ke i znowu musze dlugo czekac z pedalem wcisnietym w podloge zeby sie turbo wkrecilo... co to moze byc? po wyzej obrotow 2 .300 dziala idealnie ale zeby szykjo jezdzic trzeba go trzymac caly czas w obrotach nie da rady szybko autem ruszyc z jedynki bo czekasz i czekasz az wkreci na oobroty..

Opublikowano

Widze że jestes nowy na forum ale zapewne zdążyłeś zauważyć że na poczatku powinieneś zrobić logi:) Tzn mozesz wrózyć z fusów i np wymienic najpierw turbo później N75 później przepływke a na samym końcy całe auto jak Ci nerwów i kasy braknie a tak 40 zł kabel troche czasu i radość z tego że naprawisz auto bezcenne;)

Opublikowano

odłącz przewód podciśnienia od EGR-a (zagnij/zataśmuj)i zobacz czy będzie różnica...

jeśli tak... to elektrozawór do wymiany

Opublikowano

elektro zawor? to?

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:43 ----------

a jak zrobic logi? jestem nowy mam waga i powoli zaczynam rozumiec ale tego jesz\cze nie robilem:)

Opublikowano

zobacz po wężyku dokąd idzie...

Opublikowano
zobacz po wężyku dokąd idzie...

dokladnie.

byc moze ktos pomylil wezyki, i podlaczyl silownik turbiny do zaworu sterujacego EGR-em.

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

a i zapomniałem zrob logi :naughty:

Opublikowano
zobacz po wężyku dokąd idzie...

dokladnie.

byc moze ktos pomylil wezyki, i podlaczyl silownik turbiny do zaworu sterujacego EGR-em.

---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

a i zapomniałem zrob logi :naughty:

a jak zrobic te logi?

Opublikowano

Po pierwsze, primo - musisz zaopatrzyć się w kabel, który umożliwi odczyty wartości z tzw. bloków pomiarowych

Po drugie, primo ;) - musisz mieć program, który odczyta te wszystkie błędy, proponuje vag com 311.2 (oczywiście w wersji demonstracyjnej ;)

Po trzecie, primo ultimo - musisz poczytać dział "Diagnostyka Vag" bo jak nie to będzie bambo.

Na koniec przyda się laptop (najlepiej z systemem operacyjnym Vista lub XP , porządnie naładowany i druga osoba która będzie Ci w tym pomagała. Ja raz próbowałem robić logi dynamiczne sam, jest to pewien hardcore ale życie trzeba sobie ułatwiać.

Koszt kabla ok. 70 zł --> Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

Jak uczynisz wszystkie kroki, łącznie z dużą dozą samozaparcia to osobiście pomogę Ci w diagnozie. Mnie 2.5 tdi nauczyło ogromnej pokory i zmusiło do ogarnięcia tematu...

Opublikowano

mam kabel i dzialajacego vaga:) tylko musze doczytac teraz;p

---------- Post dopisany 30-07-2012 at 16:29 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2012 at 17:35 ----------

problem byl w przewodzie nie szczelny byl..;:)

Opublikowano

Też często wina tej usterki to po prostu Turbo zapchane tak samo miałem w moim 1.9TDI 110. dochodziło gdzieś do 2 tysięcy i przerwa nie ciągło do przodu ale na drodze przepaliłem to było już wporządeczku :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...