Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Luzy na maglownicy?


marzec39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Wydaje mi śię albo mam problem z maglownica przy dużych prdkośćiach auto mi pływa po szośie na geometrij byłem wszystko wporzadku. Jadąc autostrada z predkośćia 120h na kole kierowmicy jest wyczuwalny luz i auto pływa koncówki wachacze były sprawdzane na szarpakach niczego nie znalezli obecnie dojechałem do szwajcarij jakieś 1800km i biąrąc po uwage moje stare auto vw vento to lepiej mi śię prowadzło niż a4 b6 albo jestem jakiś przewrażliwiony jak to mozna sprawdzić samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem, że może to mieć związek z wywalonymi gumami na drążku stabilizatora z tyłu - w tej chwili mam podobnie jak ty ale jutro wymienię te gumy i ewentualnie potwierdzę czy to ten problemik :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stabilizator z tyłu ma duże znaczenie. Ja miałem uszkodzony stabilizator (plastikowe tulejki pod gumami, jedna popękana, drugiej brak), przez to był luz i stukanie na gumach. Wymieniłem stabilizator na 20 mm od RS i różnica ogromna, auto trzyma się sztywno, nie pływa. Myślę jednak że nawet wymiana gumek i skasowanie luzu będzie miało duże znaczenie. Przy okazji sprawdzajcie te nieszczęsne plastikowe tulejki na drążku, one pękają przez korozję drążka pod ich powierzchnią. Polecam wymianę drążka na grubszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu miałem sprawdzane tulejki jedna jest do wymiany. no jak wymieniać to komplet. dziś jezdziłem troche i na kole kierownicy niby takiego luzu nie ma. jak pomoże wymiana gum proszę pisać.

---------- Post dopisany 28-07-2012 at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2012 at 22:34 ----------

Mam jeszcze jedno pytanie przy maglownicy jest śróba z boku, zauważyłem że jes nie dokręcona po załozeniu klucza dokręćiła śie. nie wiem czy tak miało być, czy bobrze zrobiłem dokręcając ja?

---------- Post dopisany 29-07-2012 at 17:04 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2012 at 12:51 ----------

zobaczyłem ze jest luz jadąc prosto 70,80 na godzinę na kole kierownicy jest luz nie wiem jak go opisać, Ruszając kierownicą lewo prawo jest wyczuwalny na jakieś 3,4 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem, że może to mieć związek z wywalonymi gumami na drążku stabilizatora z tyłu - w tej chwili mam podobnie jak ty ale jutro wymienię te gumy i ewentualnie potwierdzę czy to ten problemik :decayed::wink:

gumki i jeden lacznik wymieniony, w moim przypadku autko sie ustabilizowalo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobnie,czyli wyczuwalne luz (delikatny stuk) na kierownicy, nawet podczas jazdy. Auto ucieka na boki podczas mocniejszego hamowania, stuki na dziurach. Byłem na trzepakach, wyszły tylko łaczniki stabilizatora tył, wymieniłem na nowe lemfordera i dalej auto jest niestabilne. Kolejny etap to chyba będą drążki kierownicze, jak to nie pomoże to magiel :kwasny: Orientuje się ktoś ile kosztuje nowy np. TRW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wozić samochodem mogą..... wywalone łożyska, padnięte amortyzatory (lub wymieniane pojedynczo np. do sprzedaży) stukać na nierównościach mogą również amortyzatory Sachsa - miałem tak u siebie po wymianie amorów na Sachsy po 1000km zaczęło coś pukać i też chciałem zmieniać maglownicę...........ponownie wymieniłem amortyzatory i jest gicio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli cena nówki troche zabija :kwasny: Pozostaje etap eliminacji od rzeczy najtańszych po najdroższe. Chyba zrobie to w kolejności: banany, drążki kierownicze, amorki i jak nie pomoże to magiel :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wruce do polski zajmę się diagnoza albo sprzedam i kupię kombi.

---------- Post dopisany 17-08-2012 at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2012 at 20:17 ----------

Panowie auto coraz gorzej mi mi pływa po autostradzie jadąć prędkośćią 120 ciąlegle musze kręćić kierownica lewo prawo lewo prawo cięzko utrzymać auto na swoim pasie. nie wiem co gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest w B6, kumpel miał w B5 luźny magiel, wyjęcie aku i dokręcenie dwóch śrub rozwiązało problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest w B6, kumpel miał w B5 luźny magiel, wyjęcie aku i dokręcenie dwóch śrub rozwiązało problem

każda ewentualność nie prowadząca do ponoszenia kosztów jest godna sprawdzenia :wink::thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak sprawdzić nie zaszkodziło. mam takie pytanie czy jest róznica miedzy wachaczami a4 b5,b6 czy jest róznica długośći?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w A4 B5 i B6 prawie wszystkie wahacze są takie same za wyjątkiem dolnych tylnych wahaczy które w B6 mają cieńsze sworznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze jest krutszy z b5 miałem wymieniany dolny prawy przedni od tamtej pory dziwnie się jezdzi jak by konta nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...