Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3 beepnięcia i wykrzyknik na FISie.


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu auta i odczekaniu 10-15 sekund zalacza sie wykrzyknik na FISie oraz 3 beepniecia.

Bez odpalania auta, a przekreceniu zaplonu na pozycje gdy auto sie nie odpala, ale zegary sie swieca sytuacja nie ma miejsca.

Dzisiaj podlaczajac VAG, wlaczajac abs, gdy silnik byl wylaczony, wykrzyknik rowniez pojawial sie gdy Polski VAG odczytywal informacje o sterowniku... W tym czasie rowniez kontrolka ABS sie zapala, czy sterownik moze byc problemem?

na vagu zero bledow ABS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn w układzie jest ?

w jakim stanie masz ładowanie i akku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plyn jest, mam juz nowy kupiony, ale czekam na klocki i przy okazji jedno i drugie wymienie.

akku w stanie idealnym (3 miesieczne).

Plyn jest pomiedzy max, a min.

jeszcze jedna informacja:

- Podczas jazdy gdy wykrzyknik juz dawno sie swieci, gdy wpadne w dol czy mocno zatrzesnie autem, 3 beepniecia ponownie alarmuja i na chwile swieci kontrolka ABS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No plynu tyle jest, ze nie wiem czy nie za duzo...

---------- Post dopisany 29-07-2012 at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2012 at 22:22 ----------

Poza tym, gdy auto jest wylaczony, a jedynie zaplon ma ustawiony w pozycji I (tak by licznik swiecil) to 3 beepniecia pojawiaja sie tylko wtedy, gdy poprzez VAG'a klikam na ABS (identyfikacja) i sa beepniecia i wykrzyknik...

Moze sterownik ABS uszkodzony?? Aczkolwiek bledow zadnych nie ma w VAGu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba akku jednak nie jest w stanie idelanym, podmień aku nawet na jakiś stary, jak po odpaleniu motoru nie będzie wykrzyknika to bedziesz mógł go oddać do reklamacji, ale najpierw też sprawdź ladowanie

Bo slabe ladowanie albo kiepski stan aku generuje wykrzyknik po odpaleniu i beepniecia , nie koniecznie problem z hamulcami

A na vagu podczas wchodzenia w grupę abs beepie i zapala się wykrzyknik , tym się nie martw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trzech aku tak samo. Na starym aku, pozniej na pozyczonym od kumpla akumulatorze i teraz na nowym akumulatorze wykrzyknik caly czas sie pojawia po odpaleniu auta i nie znika...

Klocki hamulcowe bog wie kiedy wymieniane, jesli bylyby starte mogloby to powodowac ten blad?

A na vagu podczas wchodzenia w grupę abs beepie i zapala się wykrzyknik , tym się nie martw

Dzieki za informacje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim roczniku chyba nie występowały jeszcze klocki hamulcowe z czujnikami zużycia okładzin.Chyba ,że masz jakiś przeszczep ,to wówczas na fisie powinien pojawić się sygnał zużycia okładzin.Z tym ,że przeszczep musiałby być kopletny wraz z oprogramowaniem ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam z '95, modelowo '96, a licznik mam z 98 roku, moze w tym problem? Moze przez to cos zlego sie dzieje? Moze od '97 szly inne czujniki od poziomu plynu hamulcowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu auta i odczekaniu 10-15 sekund zalacza sie wykrzyknik na FISie oraz 3 beepniecia.

Bez odpalania auta, a przekreceniu zaplonu na pozycje gdy auto sie nie odpala, ale zegary sie swieca sytuacja nie ma miejsca.

Dzisiaj podlaczajac VAG, wlaczajac abs, gdy silnik byl wylaczony, wykrzyknik rowniez pojawial sie gdy Polski VAG odczytywal informacje o sterowniku... W tym czasie rowniez kontrolka ABS sie zapala, czy sterownik moze byc problemem?

na vagu zero bledow ABS...

1)skoro mogłeś wejść w abs to sterownik jest ok -chyba ,że niedługo się okaże ,że nie można się połączyć z abs'em wtedy sterownik trzeba będzie oddać do elektryka ,który to ogarnia:wink:

2)jak wchodzisz w abs to on piknięciem sygnalizuje to i odpala kontrolkę abs dodatkowo :wink:

3)jeśli błędów żadnych nie ma to z abs'em teoretycznie wszystko jest w porządku *chyba ,że druga część pkt.1

4)skoro płyn masz to tak jak pisał devastation zainteresował bym się prądem w samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje ładowanie sprawdzic, bo po odpaleniu motoru jak za duze obciazenie jest na aku to bedzie wywalac wykrzyknik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale aku odkad zostal w zime wlozony to nic sie z nim nie dzieje, ani razu nie bylo potrzeby ladowania go prostownikiem, palil od strzala nawet w najciezsze mrozy...

wiec da cos sprawdzanie ladowania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...