adprzemek Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam, dzisiaj skanowałem samochód vagiem i wyskoczyło mi parę błędów...szukałem w google ale jakoś nie mogę znaleźć.... Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E83A220435 AUZ6Z0B0315322 2 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 4 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Sztomel Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 W takiej sytuacji najpierw zaczyna się od skasowania błędów a potem robi się jazdę próbną uruchamiając po kolei wszystkie funkcje klimatronica i potem ponownie odczytuje ewentualne błędy i pisze się na forum które z nich wracają. Najistotniejszy dla prawidłowej pracy silnika jest błąd braku zapłonu na 2 cylindrze więc przy okazji zloguj statycznie kolejno grupy : 013, 018 i 023 i wklej linki do nich bo jeśli błąd pozostanie to pewnie padł Ci pompowtryskiwacz na tym cylindrze. PS. Na google nie możesz nic znaleźć na temat tych błędów - nie żartuj.
adprzemek Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 W takiej sytuacji najpierw zaczyna się od skasowania błędów a potem robi się jazdę próbną uruchamiając po kolei wszystkie funkcje klimatronica i potem ponownie odczytuje ewentualne błędy i pisze się na forum które z nich wracają. Najistotniejszy dla prawidłowej pracy silnika jest błąd braku zapłonu na 2 cylindrze więc przy okazji zloguj statycznie kolejno grupy : 013, 018 i 023 i wklej linki do nich bo jeśli błąd pozostanie to pewnie padł Ci pompowtryskiwacz na tym cylindrze. PS. Na google nie możesz nic znaleźć na temat tych błędów - nie żartuj. Witam, dzięki za odpowiedź, jak tylko będę w domu to zrobię tak jak napisałeś. Ps. Nie żartuje, w wynikach google większość tematów powiązanych z błędem zapłonu dotyczyła silników benzynowych(awaria cewki) a reszta nawet w połowie nie osiągała wartości merytorycznej Twojej odpowiedzi...pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 29 Lipca 2012 Opublikowano 29 Lipca 2012 Jak już zlogujesz grupy, które Ci podałem i korekcja dawki na 2 cylindrze w grupie 013 będzie wysoka na plusie np. +2.99 a na pozostałych wartości na minusie i niewielkie na plusie to podmienić należy ten pompowtryskiwacz miejscami z pompowtryskiwaczem na 1 cylindrze i ponownie zlogować grupę 013 i jeśli duża korekcja na plusie pójdzie za tym pompowryskiwaczem czyli będzie wtedy wysoka na 1 cylindrze to pompowtrysk kaput i jestem przekonany, że tak będzie. Przy okazji proponowałbym sprawdzić stan gumowych oringów na pompowtryskach.
adprzemek Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Witam, jestem Ci bardzo wdzięczny za pomoc. Wczoraj wykasowałem błędy, dzisiaj przejechałem 100 km i błąd nie wrócił, jedynym negatywnym objawem jest wpadanie w drgania na wolnych obrotach. Jutro porobię wszystkie potrzebne logi. Dziś zrobiłem adaptację klimatronika, teraz wyskakuje tylko błąd 01274 a klimatyzacja nie chłodzi. Wentylator klimy się nie załącza. Rozważam czy nie dobrać się do tego: Klimatronik - naprawa silnika klapy regulacji temperatury - błąd 4F7, siłownik V68 myślę, że dam radę. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się