MeRa Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 jak w temacie prosze o informacje odnosnie tej jednostki 1Z AHU jezeli macie jakies spostrzezenia porownania z innymi tdi uwagi doswiadczenia z tym silnikiem zwiazane to bardzo prosze sie wypowiedziec interesuje mnie wszystko co zwiazane z tym silnikiem z gory dziekuje pozdrawiam forumowiczow
Gość zdeniu Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 proponuje coś takiego http://www.voi.pl/menu/g/f_toya2.htm :twisted: a znajdziesz informacje :mrgreen:
baskecior Opublikowano 15 Listopada 2006 Opublikowano 15 Listopada 2006 Oj ... kolego , sporo tego żeby w jednyn poście wyłożyc, zapytaj konkretniej , chodzi Ci o różnice w budowie, możliwościach , parametrach ?
MeRa Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Opublikowano 15 Listopada 2006 prosilbym cokolwiek odnosnie tego silnika chociazby czy awaryjny jak sie sprawdza z duzymi przebiegami itd...
Gość MorgothDBMA Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 ja mam starego kondona 1z podobno nie do zajechania silnik U mnie ma 220kkm i daje radę, wytrzymały, spala około 6.11 - 6.70 l / 100 km Całkiem dobrze cągnie (jak na 90 PS), co tu więcej o nim powiedzieć Z przodu pierdzi z tyłu śmierdzi, lubi sobie poklekotać.... ogólnie miły silnik.... [ Dodano: 16-11-2006, 09:09 ] a i mój lubi trochę pić oliwę - chyba nie ma wycieków tylko troszkę spala (pierścienie ??) hmmm, tak w okolicach 150-300 ml / 1000 km ale jeszcze dokładnie tego nie oszacowałem...
baskecior Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 prosilbym cokolwiek odnosnie tego silnika chociazby czy awaryjny jak sie sprawdza z duzymi przebiegami itd... Najczęstszymi awariami jakie moga Cie spotkać są: - uszkodzenie N75 (150 zł) - raz na 5-10 lat - uszkodzenie przepływomierza (250-400 zł) - raz na 5-10 lat - spalone świece zarowe (4x25 zł) - raz na 2 lata - uszkodzone wtryski (850 zł) - raz na 300 tys km Te silnik i wytrzymują przy odpowiedniej eksploatacji spokojnie 500 tys km. Po tym przebiegu liczniki są cofane do 170 tys km i nadal jeżdżą
spanky Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 Te silnik i wytrzymują przy odpowiedniej eksploatacji spokojnie 500 tys km. Po tym przebiegu liczniki są cofane do 170 tys km i nadal jeżdżą i robia kolejne 500 tys km .... :twisted:
MeRa Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Opublikowano 16 Listopada 2006 moj juz ma 228 tys sadze ze jest wniezlej kondycji wyciaga nawet 193km/h, nie bierze oleju pali kolo 6.5 litra na 100km mam go od 4 miesiecy staram sie dbac jak nalezy zapakowalem mu olej castrola gtd 10w40 olej kupiony na wyspach brytyjskich wiec napewno oryginal,mial wymieniony na 175 tys rozrzad w serwisie audi w niemczech sadze ze jeszcze moge smigac na nim pare ladnych tysiecy ,ogolnie zadowolony jestem z niego . dziekuje wam za wszystkie uwagi na jego temat i prosze o wiecej szczegolnie opinie uzytkownikow .... dziekuje co to jest N75?
spanky Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 co to jest N75? :arrow: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=236&highlight=n75
baskecior Opublikowano 16 Listopada 2006 Opublikowano 16 Listopada 2006 moj juz ma 228 tys sadze ze jest wniezlej kondycji wyciaga nawet 193km/h, nie bierze oleju pali kolo 6.5 litra na 100km mam go od 4 miesiecy staram sie dbac jak nalezy zapakowalem mu olej castrola gtd 10w40 olej kupiony na wyspach brytyjskich wiec napewno oryginal,mial wymieniony na 175 tys rozrzad w serwisie audi w niemczech sadze ze jeszcze moge smigac na nim pare ladnych tysiecy ,ogolnie zadowolony jestem z niego . dziekuje wam za wszystkie uwagi na jego temat i prosze o wiecej szczegolnie opinie uzytkownikow .... dziekuje co to jest N75? Dlaczego Castrol i dlaczego polsyntetyk ?
spanky Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 moj juz ma 228 tys sadze ze jest wniezlej kondycji wyciaga nawet 193km/h, nie bierze oleju pali kolo 6.5 litra na 100km mam go od 4 miesiecy staram sie dbac jak nalezy zapakowalem mu olej castrola gtd 10w40 olej kupiony na wyspach brytyjskich wiec napewno oryginal,mial wymieniony na 175 tys rozrzad w serwisie audi w niemczech sadze ze jeszcze moge smigac na nim pare ladnych tysiecy ,ogolnie zadowolony jestem z niego . dziekuje wam za wszystkie uwagi na jego temat i prosze o wiecej szczegolnie opinie uzytkownikow .... dziekuje co to jest N75? Dlaczego Castrol i dlaczego polsyntetyk ? wiedzialem ze o to zapytasz ... :twisted: moze dlatego ze oryginalny i moze taki byl wczesniej lany ... ;-)
MeRa Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Opublikowano 17 Listopada 2006 tu na wyspach gdzie sie obecnie znajduje castrol cieszy sie duzo popularnoscia i dobra opinia stosowany we wszystkich pojazdach polecany przez salony np audi a ze pol syntetyk coz sadze ze auto z przebiegiem 230 tys km tak jak moje raczej powinno juz smigac na polowce z tego pomijajac fakt ze taki byl lany wczesniej . pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się