iglako Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Po zgaszeniu silnika (temp silnika 90 stopni) , kiedy ponownie chce go odpalic to musze poczekac okolo 10 minut zeby mogl znow odpalic. Kiedy silnik jest zimny odpala za kazdym razem . Co moze byc powodem tej przypadlosci ?
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 np czujnik temperatury cieczy a VAG coś ci pokazuje ??
miloszvip Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 czujnik wału korbowego... wyciagnij(wyczyść) może pomoże ew nowy;) i bedzie hulać...
iglako Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 czujnik wału korbowego... wyciagnij(wyczyść) może pomoże ew nowy;) i bedzie hulać... Wiesz moze w ktorym miejscu znajduje sie ten czujnik ? A odnosnie czujnika temp. to jest nowy
ja74687 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie wiem na 100 % ale chyba znajduje się on przy filtrze oleju tak jak na zdjęciu ale pewności nie mam
iglako Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Nie wiem na 100 % ale chyba znajduje się on przy filtrze oleju tak jak na zdjęciu ale pewności nie mam http://obrazki.elektroda.pl/2762116400_1309186302.jpg To bedzie chyba to. Ojciec kiedys przy BMW e39 mial identyczne objawy i okazalo sie ze po wymianie tego czujnika polozenia walu korbowego wszystko wrocilo do normy . Widze ze bez kanalu sie nie obejdzie.
speed22 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Ja miałem podobną przypadłość ale w hondzie. Na zimnym odpalał, a na ciepłym musiałem czekać aż ostygnie. Okazało się, że na przekaźniku od pompy paliwa zrobiły się zimne luty i nie podawała paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się