Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja słabo chłodzi po serwisie


majcel

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Więc po kolei... w zeszłym roku klima bezproblemowo działa... w tym roku mizernie... pojechałem na serwis do jednego z punktów serwisowych z kuponem z zakupów grupowych... nabili i klima działa ale parę dni :/

Wydruk z serwisu:

FAZA RECYKLINGU:

g.190 ref.

poj. 6lej.

FAZA PRÓŻNI

min. 26

mB. 29

FAZA WTRYSK OLEJU

poj. 5

FAZA NAPEŁNIANIA

g. 505 ref.

KONTROLA A/C

Cisnienie HP 10.6bar

Cisnienie LP 1,8 bar

Temp otoczenia 30C

Temp Auta 7C

Maszyna to Konfort 670

Nie wymieniałem przy okazji filtra kabinowego, a sama klima słabiutko chłodzi... może pół h jazdy i coś się lekko odczuwa... błędów na VAGu nie mam...

Widzi ktoś gdzie może tkwić problem? może nieszczelność na zaworku?

Pozdrawiam

Majcel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie dławik do wymiany, z tym że jak go teraz wymienisz to bedziesz musial jeszcze raz nabic klime, koszt dlawika to ok 20-30zl z wymiana + nabicie na nowo gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś w serwisie klimy... wyszło na to że miałem 90gram czynnika więc 400g poszło w powietrze :/

Po prześwietleniu lampą UV wyszło że mam nieszczelność na łączeniu chłodnicy, jutro jadę na wymianę o-ringa i napełnienie układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim napełnisz układ wymień dławik i osuszacz jeżeli nie było to robione przez dwa lata.

Ja mialem u siebie tak samo,klima działała ale słabo chodź był czynnik w układzie,dławik był zawalony na maksa zaś osuszacz wymieniłem przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem. Kima w upały na odcinku 30km jazdy nie była wstanie osiągnąc 20 stopni w aucie. dziś Byłem nabić klime,i okazała się że mam prawie cały czynnik (435g ). Ale klapy od sterowania napływem powietrza ( czy z wewnątzr czy z zewnątrz) sa zablokowane. Czy to moze być powodem słabego działania klimy?? Dodatkowo mam bład :

2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent.

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-00 - Implausible Signal

To ma coś wspólnego z moim problemem?

jak to można usunać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek od klapek albo ci sie jakos rozlaczyl albo padl, a dmucha ci cokolwiek z nawiewow?

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dmuchać dmucha normalnie, byłem teraz wyciągnąłem filtr kabinowy i chciałem ruszyć kalpy, jedna lata luźno, druga jest zamknięta i nie idzie jej ruszyć. Gdzie się ten silniczek znajduje? wezmę zobaczę co z nim sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...