Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek zielonego płynu. P{rosze o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zauważyłem dzisiaj wyciek zielonego płynu z prawej strony od pasażera z przodu auta. Wydaję mi się że cieknie z takiej czarnej okrągłej obudowy. Możecie mi napisać co to jest za element ?

Opublikowano

napisz chociarz gdzie znajduje sie ta okragła obudowa,najlepiej daj fotke.moze byc to kruciec przy silniku.

Opublikowano

Obudowa ta jest na dole po prawej stronie. Z góry niej wychodzą aluminiowe węże i jeden idzie do sprężarki do klimy. Tam nie jest jakiś filtr umieszczony ?

Opublikowano

Chyba chodzi o skraplacz od klimy, a ten zielony płyn to olej smarujący układ klimatyzacji.

Opublikowano

Możliwe żeby się tak skraplało z osuszacza ?

Opublikowano

jesli to olej to nie powinien sie skraplac.

Opublikowano

Kolor tego płynu jest taki mocno zielony. Bardzo jaskrawy. Co to może być ?

---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ----------

Możliwe żeby ten osuszacz się rozszczelnił ?

Opublikowano
Kolor tego płynu jest taki mocno zielony. Bardzo jaskrawy. Co to może być ?

...tak jak wyżej kolega już wspomniał na 99% rozszczelnił się się skraplacz więc najprościej mówiąc na zewnątrz wydostał się czynnik chłodzący z olejem...

Opublikowano

I jak tą usterkę usunąć ?

Opublikowano

Podjedź gdzieś gdzie robią klime i niech ci sprawdzą skąd dokładnie leci. Jak osuszac jest walniety to trzeba wymiienic...

Opublikowano

skoro widac barwiony olej to znaczy ze jest nieszczelnosc. w tym momencie nie powinna ci chodzic klimatyzacja. brak czynika = brak komfortu/chłodu

jak to naprawic - najpierw trzeba zweryfikować nieszczelność. gdzie powstała. czy dziurawy przewód , parownik czy nieszczelnosc na łaczeniu elementów...

podjedx do warsztatu na sprawdzenie.

Opublikowano

To centralnie się skrapla z tego osuszacza. Jakiś miesiąc temu nabijałem klimę. Możliwe że ten osuszacz nie wytrzymał większego ciśnienia po nabiciu ?

Opublikowano

to zalezy ile nabili czynnika...

i teraz kwestia czy po właczeniu klimatyzacji załacza sie wentylator elektryczny - jesli sie nie załacza to rośnie od temp cisnienie i rozsadza najsłabsze punkty... złacza przewody zalezy co jest osłabione.... a klima ci teraz działa??

Opublikowano

Ogólnie się uruchamia. Ale czy dobrze chłodzi to nie sprawdzałem. Jak odkręcę i wymienię ten osuszacz to klima jest do powtórnego nabicia ?

Opublikowano

co kolwiek robiac przy układzie klimatyzacji majac na celu rozłaczanie elementów - trzeba podłaczac maszyne i sciagac czynnik bo inaczej pójdzie w eter... i potem ponowne napicie... to nie układ chłodzenia gdzie lejesz wode... ;)

Opublikowano

Czyli bez warsztatu ani rusz. To trzeba do nich podjechać i niech powiedzą co jest do wymiany.

Opublikowano

no tak. rozbiora podszybie i moze ewidetny bedzie slad skad sie wydostał olej a jesli nie to musza nabic układ i wtedy przy cisnieniu musza obserwowac gdzie jest nieszczelnosc...

Opublikowano

Dzięki. Myślałem że może sam coś poradzę ale widzę że nie ma takiej możliwości.

---------- Post dopisany 01-08-2012 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2012 at 22:37 ----------

Byłem dzisiaj na serwisie wskazali że trzeba wymienić osuszacz i wtedy przyjechać jeszcze raz. Powiedzieli ze cały gaz poszedł już w powietrze i sprężarka się nie załącza. Chciałbym też przy tej okazji wymienić dławik. Tylko nie wiem gdzie on się znajduje ?

Opublikowano
Dzięki. Myślałem że może sam coś poradzę ale widzę że nie ma takiej możliwości.

---------- Post dopisany 01-08-2012 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 31-07-2012 at 22:37 ----------

Byłem dzisiaj na serwisie wskazali że trzeba wymienić osuszacz i wtedy przyjechać jeszcze raz. Powiedzieli ze cały gaz poszedł już w powietrze i sprężarka się nie załącza. Chciałbym też przy tej okazji wymienić dławik. Tylko nie wiem gdzie on się znajduje ?

Dławik znajduje się w jednej z rurek w okolicach zaworków. Na rurce tej znajduje się nakrętka z tego co pamiętam rozmiar 24, którą odkręcasz i po rozłączeniu będziesz miał dostęp do dławika. Musisz go wyjąć płaskimi szczypcami gdyż zamocowany jest w rurce. Podczas rozkręcania musisz drugim kluczem chyba w rozmiarze 22 przytrzymć drugą część rurki w okolicach zaworka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...