onion007 Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Jestem zielony w tym temacie i mam pytanie, kupiłem sobie CB i antenę, koleś ze sklepu odrazu mi przestroił, wszystko fajnie chodzi. Ale odczepiłem antenę bo musiałem zmienić uszczelkę gumową na lepszą, czy będzie trzeba znowu stroić jak zamontuje antenę "na oko" w tym samym miejscu co byłą strojona czy nawet samo odczepienie spowoduej to że trzeba bedzie jeszcze raz stroić. Pomocnym z góy DZIĘKI. Pozdrawiam klubowiczów
TeHa Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 kolego ja na twoim miejscu stroilbym jeszcze raz. Tak na wszelki wypadek . W prawdzie sl;yszalem rozne opinie na ten temat. Jedni mowia ze odczepienie anteny nie ma nic do znaczenia jesli pozniej postawisz ja w tym samym miejscu na karoserii a inni mowia ze samo sciagniecie juz czesciowo rozstraja antene. Najlepiej to kup sobie SWRmeter, kosztuje on naprawde pare groszy a jeszcze nie raz ci sie moze przydac. zawsze przyoszczedzisz na fachowcy ze sklepu
onion007 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Opublikowano 23 Maja 2008 dzięki za odp. Tak wiem, w przyszłości zaopatrzę się w ten sprzęt, narazie wystarczy wydatków:P Już nie dam rady nastorić bo ruszam w trase, mam nadzieje że ażtak tragicznie sie nie rozstroiła. pozdro
Gość Michał Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 Nie trzeba już nic stroic! Jak sobie to wyobrazasz,za każdym razem kiedy zdejmiesz antene z dachu,przy ponownym wystawieniu bedziesz ja stroił? Teoria mówi ze zmiana miejsca ustawienia ma wpływ na SWR,w praktyce jednak tego nie zauważysz.
onion007 Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 I na taką odpowiedź czekałem:) dzięki