Thoma23 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Cześć. Dzisiaj jak jechałem do pracy zaciął mi się wskaźnik obrotów. Sytuacja wygląda następująco: obroty silnika są normalne czyli tam około 800 obr/min zaś na liczniku pokazuje 1800. Tak jakby wskaźnik przesunął się o 1000 w górę. Silnik pracuje normalnie, płynnie. W czym może być problem, jak usunąć tą usterkę? Bo sam za pewne nie wróci do normalnej pracy. Dzięki za odpowiedzi, Thoma23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Było coś wcześniej kombinowane w liczniku ? Może wskazówka przycięła się, musisz rozebrać zegary i sprawdzić. Jeśli masz VAGa to zrób test zegarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thoma23 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ja nic nie kombinowałem z licznikiem ale samochód kupiłem w komisie prawie 2 lata temu więc co się działo wcześniej to nie wiem... Za pewne mógł być kręcony jak większość aut z komisów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Tak jak powiedziałem - zrób test VAGiem (jeśli masz możliwość). Podczas testu obserwuj czy wskazówka nie haczy o coś, nie wychodzi poza skalę itp. Potem rozbierz zegary i przyjrzyj się czy wskazówka nie jest osadzona zbyt luźno na osi silniczka - jeśli tak, to popraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się