Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dziwny problem z przełącznikami kierunkowskazów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam następujący problem w mojej Audi A4 B5 z 1995 roku.

Od przeszło roku nie działała mi manetka od długich świateł, w ten sposób iż pociągając ją ku sobie nie mogłem "mrugać" długimi światłami. Mogłem natomiast normalnie włączać długie światła, pchając przełącznik.

Od wczoraj natomiast pojawił się następujący problem. Gdy przełączam dźwignię kierunkowskazu w lewo, włączają się jednocześnie długie światła. W trakcie takiego włączenia kierunkowskazu, mogę wyłączyć długie światła drogowe, ciągnąc wówczas ku sobie manetkę.....

Generalnie kocioł;0

Proszę o porady i pomoc Panowie i Panie.

Krzysiek

Opublikowano

Dzięki Kolego. Dziś spróbuję wg. przepisu podanego w linku (strzykawka + preparat do czyszczenia styków) bez rozbierania manetki, ściągania kierownicy [bo przyznam szczerze, że instrukcja w Sam Naprawiam, jak to uczynić, mnie trochę ods.traszyła ;P ).

Rezultatami - mam nadzieję pomyślnymi pochwalę się wieczorem.

Pozdrawiam !

Opublikowano

ja tak mialem jak za mocno mialem skrecona manetke ze przy wlaczeniu kierunku wbijaly mi sie dlugie. wystarczylo poluzowac troszke srubki

Opublikowano

po zastosowaniu rozwiązań czyszcząco - konserwujących [preparat na bazie alkoholu izopropylowego + nafta] zniknał jeden problem - tj. brak możliwości mrugania długimi...... Od teraz funkcja, bez której żyłem przez rok funkcjonuje prawidłowo :).... Ironia losu - naprawiłem coś, na czym mi nie zależało.....

Niemniej - wciąż włączają się długie przy kierunkowskazie lewym..... Może sprecyzuje - w czasie włączenia kierunkowskazu lewego, włączają się długie: delikatne pociągnięcie manetki powoduje ich wyłączenie, maksymalne pociągnięcie manetki prawidłowo powoduje "mrugnięcie" długimi.....

Więc może danielom ma rację... Co do poluzowania manetki - da się to zrobić bez rozbierania kierownicy i itp. ? - gdzie mniej więcej znajdują się te śrubki ?

Opublikowano

4 srubki na manetce ale musisz kierownice zrzucic niestety i obudowy.

Opublikowano

w dniu 26 sierpnia problem zostal rozwiązany.... wymieniłem przełącznik na inny, używany kupiony po okazyjnej cenie...

Przy okazji dzięki za wspaniały wątek http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/, dzięki któremu udało mi się zrobić to samemu... uff - było roboty.

Pozdrawam;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...