hasanbeja Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam. Mam następujący problem w mojej Audi A4 B5 z 1995 roku. Od przeszło roku nie działała mi manetka od długich świateł, w ten sposób iż pociągając ją ku sobie nie mogłem "mrugać" długimi światłami. Mogłem natomiast normalnie włączać długie światła, pchając przełącznik. Od wczoraj natomiast pojawił się następujący problem. Gdy przełączam dźwignię kierunkowskazu w lewo, włączają się jednocześnie długie światła. W trakcie takiego włączenia kierunkowskazu, mogę wyłączyć długie światła drogowe, ciągnąc wówczas ku sobie manetkę..... Generalnie kocioł;0 Proszę o porady i pomoc Panowie i Panie. Krzysiek
Lukasz_N Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Problem lezy we właczniku swiatel drogowych. Rozbierz manetke, przeczysc styki i po problemie. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-1z-naprawa-swiatel-drogowych-dlugich-118915/
hasanbeja Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Dzięki Kolego. Dziś spróbuję wg. przepisu podanego w linku (strzykawka + preparat do czyszczenia styków) bez rozbierania manetki, ściągania kierownicy [bo przyznam szczerze, że instrukcja w Sam Naprawiam, jak to uczynić, mnie trochę ods.traszyła ;P ). Rezultatami - mam nadzieję pomyślnymi pochwalę się wieczorem. Pozdrawiam !
danielom Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 ja tak mialem jak za mocno mialem skrecona manetke ze przy wlaczeniu kierunku wbijaly mi sie dlugie. wystarczylo poluzowac troszke srubki
hasanbeja Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2012 po zastosowaniu rozwiązań czyszcząco - konserwujących [preparat na bazie alkoholu izopropylowego + nafta] zniknał jeden problem - tj. brak możliwości mrugania długimi...... Od teraz funkcja, bez której żyłem przez rok funkcjonuje prawidłowo .... Ironia losu - naprawiłem coś, na czym mi nie zależało..... Niemniej - wciąż włączają się długie przy kierunkowskazie lewym..... Może sprecyzuje - w czasie włączenia kierunkowskazu lewego, włączają się długie: delikatne pociągnięcie manetki powoduje ich wyłączenie, maksymalne pociągnięcie manetki prawidłowo powoduje "mrugnięcie" długimi..... Więc może danielom ma rację... Co do poluzowania manetki - da się to zrobić bez rozbierania kierownicy i itp. ? - gdzie mniej więcej znajdują się te śrubki ?
danielom Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 4 srubki na manetce ale musisz kierownice zrzucic niestety i obudowy.
hasanbeja Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 w dniu 26 sierpnia problem zostal rozwiązany.... wymieniłem przełącznik na inny, używany kupiony po okazyjnej cenie... Przy okazji dzięki za wspaniały wątek http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-immobilizer-1649/, dzięki któremu udało mi się zrobić to samemu... uff - było roboty. Pozdrawam;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się