Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przyczyna wibracji wydechu w A4 B7 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wystarczyło pomyśleć, odkręcić 3 sróby przy turbo, rozkręcić obejmę pod autem i wyjąć wszystko na wierzch :wink:

Opublikowano

Obejma była tragicznie skorodowana, ale to fakt można zrobić cały zabieg nieco sprawniej ;)

Koszt tej rurki z obejmami w ASO ponad 100 zł...

Opublikowano

widze Tommy ze miałes podobna sprawe do mnie. Juz od jakiegos czasu irytuja mnie drgania i buczenie, bylem pewien ze plecionka, ale juz 2 raz bylem u jednego z bardziej znanych i doswiadczonych tlumikarzy w miescie i mowia ze moga wymienic ale to nic nie pomoze bo jest dobrze... A wydech tak samo z tylu drzy - specjalisci twierdza ze to normalne... z kolei przyczepili sie ze sporo sadzy na wylocie z wydechu. Wyglada na to ze kat juz nie spelnia swojej funkcji... Pisałes ze kupiles zamiennik a pozniej cos o rurce w ASO? którą rurke w ASO kupiles?

Opublikowano

A powiedzcie koledzy jak sprawują się po dłuższej eksploatacji zamienniki Gruchota? Czy z czasem też jest tak dobrze jak na początku? U mnie jak się rozgrzeje też drży wydech i to sporo wiec przyszedł czas na wymianę;)

Opublikowano

A ja mam takie pytanie. Plecionka powinna sie troszke ruszac jak lapie i ruszam nia? Tlumik strasznie drga, wymienilem jeden wieszak i tylko sie pogorszylo, zamowilem juz drugi ale kij wie czy pomoze.

Opublikowano

Koledzy ponawiam pytanie co do jakości zamiennika od Gruchota, jak sprawuje sie plecionka po jakimś czasie użytkowania? U mnie po rozgrzaniu czuć wibracje pozatym w jednym miejscu zaczynają sie rozchodzić druty…jest różnica w dźwięku auta po zastosowaniu zamiennika?

Opublikowano

U mnie bez zarzutów - jest dalej elastyczna, nie stwardniała. Na tłumiku widać lekkie rudawe zabarwienia ale mi to nie przeszkadza. Jest w porządku.

Turbo jest bardziej słyszalne - świst, który akurat brzmi za***iście.

Opublikowano

Dołączę się do tematu jestem nowy na forum od niedawna posiadam audi a4 b5 110 km afn 1999r po lifcie.

Mój problem polega na tym że po zapaleniu silnika na biegu jałowym ciepły czy zimny cały wydech wpada w rezonans do tego stopnia że cała buda się telepie, gdy nacisnę butem dość mocno wydech końcowy to wszystko jest ok.

Złącze elastyczne wygląda na dobre, nie jest rozerwane, nie wydostają się spaliny ale to jest dziwne że jak ruszam dość mocno wydechem końcowym to cały silnik też się rusz co mam z tym zrobić czy wymienić giętkę tą co jest, czy wspawać drugą między katalizatorem a tłumikiem środkowym.

Czekam na wasze opinie.

Opublikowano

Mam to samo, ten sam rocznik i silnik. Zlap mocno za plecionke i niech druga osoba patrzy czy wydech przestal drgac.

Opublikowano

Ostatnio dorwałem ciekawy artykuł na temat wibracji auta na biegu jałowym. Zużyte koło dwumasowe właśnie w takich warunkach może przenosić drgania. Podczas jazdy tego nie ma, choć przy 2 tys. drgają plastiki.

Niebawem zmieniam dwumas i zobaczymy czy wyeliminuje cały ten cyrk.

Opublikowano

U mnie na bude drgania przenosi silnik, ostatnio jak odkrecalem poduchy zle sie ulozy i jakos nie mam czasu poprawic, ale zlacze pod spawem ma luz wiec wydech na stowe przez zlacze rozonuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...