pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Co moze powodowac w/w objawy, silnik to afn tyle ze w golfie trojce, czy moze to byc nastawnik pompy albo jakis czujnik? Od siebie dodam ze kat wtrysku ustawiony, rozrzad dobrze ustawiony, swiece nowe, wtryski jedynie byly wymieniane dwa, dwa sa ori na 190bar i chyba dwa 220bar, czy to moze miec wplyw ? Ogolnie odpala dobrze Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
trepek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Takiej kombinacji z wtryskami jeszcze nie widziałem... nie dość, że różne pierwsze ciśnienia to końcówki pewnie też inne? :/ załóż na lewą stopę but sportowy a na prawą but na obcasie, wygodnie nie będzie ;-) Czym prędzej wymień 2 wtryski na takie, jak trzeba. W dieslach wtryski to rzecz święta.
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Wtryski maja te same koncowki, inaczei sa wysterowane. A to dlatego ze mialem dwa komplety i po 2 z kazdego kompletu wtryski lały Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
trepek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 ECU widzi, że wszystkie wtryski są takie same jak wtrysk sterujący i tak się zachowuje. Nie będzie to działać, dopóki nie ustawisz takich samych ciśnień. Jak końcówki takie same sa to przełóż dwie dobre końcówki z wtrysków 220bar do wtrysków 190bar.
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 widze ze sie zajmujesz tymi sprawami, wtryskami tez?, jaki jest koszt ewentualniego oczyszczenia koncowek + regulacja ich tak abym mial gotowo zrobione wtryski do instalacji w aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się