15lolo 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 witam serdecznie ostanio mialem objaw robienia sie czerownej turbiny po jezdzie, po ostanim upaleniu turbiny do czerowonosci nastepuje objaw , gdy jade delikatnie to gdzies na 3 tys łąpie dziure szaprnie raz czy 2 i idzie dalej a jak butuje od 3 do 5 tys to nic ciagnie łądnie jak odpuszcze gaz to jak zchodzi z obrotow tez szarpie czy to objawa konczacego sie turbiny ?? tez jak gaz odpuszcze to przez filt powietrza wydobywa sie dziwne farfolenie jakby powietrze sie cofało a zapomialem dodac ze na postoju chodzi normalnie nic nie przerywa itp dopieor pod obciazeniem podczas jazd hmm mam ajl czy podejdzie turbina z inych typow z awt? apu? aeB??? prosze o szybką porade pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 sprawdz DV-kę czy nie puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 sprawdzona jest dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 witam serdecznieostanio mialem objaw robienia sie czerownej turbiny po jezdzie, po ostanim upaleniu turbiny do czerowonosci nastepuje objaw , gdy jade delikatnie to gdzies na 3 tys łąpie dziure szaprnie raz czy 2 i idzie dalej a jak butuje od 3 do 5 tys to nic ciagnie łądnie jak odpuszcze gaz to jak zchodzi z obrotow tez szarpie czy to objawa konczacego sie turbiny ?? tez jak gaz odpuszcze to przez filt powietrza wydobywa sie dziwne farfolenie jakby powietrze sie cofało a zapomialem dodac ze na postoju chodzi normalnie nic nie przerywa itp dopieor pod obciazeniem podczas jazd hmm mam ajl czy podejdzie turbina z inych typow z awt? apu? aeB??? prosze o szybką porade pomoc Najprawdopodobniej masz wyjeb....ane łożyko oporowe turbiny, czyli masz już generalnie szrota. K03 ze wzdłużnych silników pasują wszystkie zamiennie, jak coś szukaj jakiejś na dużym wirniku i rób odrazu na K03s. Na allegro widziałem K03S z MotoRemo z wtryskami 320ccm za 1100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 hmm kolego mowisz turbo , pare dni wczesniej byl sprawdzany luz turbo bylo ok tylko teraz zaczerwienilo sie wlacznie z kolektorem po jezdzie intensywnej jak auto chodzi na postoju wkreca sie normalnie itp nic nie przerywa dopiero jak ujade 100-200m zaczyna przerywac jakby brakowalo paliwa, te farfolenie ustalilem ze dv siedzi (Zaczol teraz ostanio) turbo pozatym dobrze nadal ciagnie nie dymi, duzy koszt naprawy turbiny , czy jest mozliwe ze przez te ugotowanie turbiny do czerownosci posypala sie? dodam ze byla studzona (silnik nie gaszony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 To chyba normalne że turbo robi się czerwone, zacznij kolego od logów bo tak to se możemy gdybać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się