benne 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Witam Koledzy pomocy, dziś podczas jazdy zaczęło trzęś silnikiem nie miał mocy, zapalił się czeck engine i zaczęło śmierdzieć siarką wewnątrz auta, co to za przyczyna pomóżcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Może przez piekło przejechałeś..... Sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Sprawdź układ zapłonowy a jak nie to instalacja sie topi i stąd smród Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Podłącz pod VAG i zobacz co pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benne 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Podłączyłem pod VAG i pokazało takie błędy 17887, 16684, 16690, 16497 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Jak wali siarą to pewnie katy się rozsypują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 te błędy to: 16890 P0306 Cylinder #6 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B 16497 P0113 Czujnik IAT – Temp. niska – obwód wysoki – G42 A 17887 - system podciśnienia układu hamulcowego. Może na początek wymień ten czujnik IAT jest to czujnik temperatury powietrza chyba ale dokładnie nie wiem A z tymi hamulcami to zobacz ezektor i przewody od niego odchodzące czy któryś nie jest pęknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIUSZ731 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 bene sprawc jaki prad daje alternator, wedlug mnie padl regulator ladowania, a smrod siarki pochodzi z gotujacego sie akumulatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benne 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nic z tych rzeczy Panowie, to tylko cewka na 6 cylindrze, wymieniona problem z głowy dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się