Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja problem


emarsky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam samochód od 2 miesięcy.

Do tej pory nie było żadnych problemów.

Od paru dni mam problem z klimatyzacją.

Co jakiś czas nie mogę jej załączyć.

Tz, gdy naciskam przycisk od klimatyzacji, charakterystyczny płatek śniegu, znika odrazu po zapaleniu...

Problem czasami znika po zgaszeniu silnika lub następnego dnia...

Co to może być?

Nie mam VAG'a niestety, ani nie znam się na Audi bo mam ją krótko ;/

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprezarka ci sie załancza?? bo mam podobny problem tylko tyle ze u mnie wszystko chodzi ,sprezarka sie załacza ,wiatrak tez a nie leci zimne powietrze z kratek a dodam ze klapki od kierowania powietrza chodza prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko działa, problem jest tylko ze "śnieżynka" bo nie można nacisnąć, od razu gaśnie po wciśnięciu... Następnego dnia np. chodzi bez problemu... Trzeba powoli kierować się w kierunku serwisu w celu nabicia klimy? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś zapiął VAGa to może by coś pokazało ale tak to faktycznie może być mało czynnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy małej ilości czynnika klimatyzacja powinna się załączać choć nie będzie za zimne powietrze z kratek dmuchać.Jak Ci raz załącza raz nie może przyczyną są zimne luty w panelu klimatronika ,na forum nie raz opisywane,poczytaj i spróbuj nic nie zaszkodzi a może pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie za małą ilość czynnika to klima się nie włączy lub będzie wariować. Podjedz do serwisu klimy lub gdzieś gdzie napełniają i ją napełnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach