Jarcys Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam wszystkich śmigam już jakiś czas swoją B5 ale z racji tego, że jej kondycja i wizualna i techniczna nigdy idealna nie była, a przy moich przebiegach podupadła dodatkowo postanowiłem dołączyć do forum z racji tego iż w mojej głowie zaiskrzył plan doprowadzenia jej do stanu lepszego niż jej pierwotny kiedy ja zasiadłem za jej sterami. Tak obecnie się ona prezentuje (soreczki za zdjęcia z kalkulatora alechwilowa jestem pozbawiony aparatu) <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> A co widać na foto: - silnik 1.6 ADP - skrzynia manual jak do tej pory żadnych modów na silniku nie przeprowadzano i z tego co wiem na tym wolnossaku raczej nie za bardzo się da a wewnątrz samochodu klasyka łącznie z kaseciakiem Beta więc jego wyglądu opisywać ani pokazywać nie muszę a stan zuużycia łatwo sobie wyobrazić :wallbash: Co do planowanych zmian to : wizualnie: - klapa bagażnika pozbawiona oznaczeń i irytującej naklejki niemieckiego autohausu na początek - wymiana przedniego zderzaka na nowy, polerka nadwozia i wymiana felunku na ciut większy w dalszej przyszłości mechanicznie: tu nie ukrywam liczę na Waszą pomoc (i wyrozumiałość dla Newbie'ego) w wyborze: - kompletu zamienników przedniego zawieszenia (niestety Lemforder, Febi i TRW chwilowo są poza zasięgiem a sprawa jest pilna) - sprzęgła Z góry dziękuje za opinie i pomoc i jednocześnie proszę o wyrozumiałość co do spraw technicznych ale w tym tygodniu "zawias" musi być zrobiony. Pozdrawiam
przemko8 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Pełny standard oprócz lamp z tyłu które nie powalają na kolana ale autko ma w sobie potencjał, troszkę pracy i serca i będzie błyszczeć. Powodzenia w modach. Czy to LY9B??? ps. jeżeli chcesz wrzucić większe koło to wypadało by springi wymienić albo lepiej gwint bo koza się zrobi... chyba że 16 nabędziesz. I na twoim miejscu bym lampy przód i tył wymienił na poliftowe... pzdr.
Jarcys Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Obecnie priorytet to wachacze i sprzęgło. Budżet na to obecnie dostępny to max 1,5k. Jest coś godnego polecenia w tym zakresie cenowym? Lampy tylne były zamontowane kiedy auto kupiłem, a poza tym wyglądem zajmę się dopiero po tym jak zawiadamia i to ciągnące coraz bardziej sprzęgło wymienię. PS kod lakieru sprawdzę jutro już
radimm Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 z tych tańszych wahaczy to nawet chwalą sobie MasterSporty (wiadomo o jakości lemów możesz zapomnieć,ale całkowitą chiną nie wieje), zaobacz w dziale zawieszenie, jest temat o nich Powodzenia w przywracaniu Audikowi drugiej młodości
Jarcys Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 Z przykrością muszę przyznać, że odrestaurowanej A4 - czki nie będe już posiadaczem Plany spaliły na panewce, a raczej przydrożnym drzewie <br /><br /> <br /><br /> Przesiadłem się do Octavii '02 1.9tdi 110km... z A4 Klub - u się nie wypisuję, jednak pozostanę tu już jako fan A4 do grobowej deski i czytelnik nie ocenionego Forum.
RafuZG Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 szkoda a4:kwasny: grunt że Tobie nic nie jest
Jarcys Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 A4 została skierowana na "OIOM i reanimację" przez nowego właściciela, kiedy będę już mógł, wrzucę jej fotki po "przywróceniu do życia". Ogólnie w straty poszły: - zderzak przód - maska - przedni pas - maskownica pod silnikiem - chłodnica i wiatraki - rozerwane poduchy pod silnikiem i skrzynią (zblokowana na 4 - tym biegu) - motor i skrzynia wepchnięte o 4,5 cm do tyłu - cewka O dziwo, po takim strzale: całe pozostały ( bez ani jednego uszczerbku) reflektory oba, grill po wymontowaniu praktycznie sam wyprostował się do pierwotnego stanu (bez obaw, nie pójdzie na Allegro z opisem "prawie nowy" podobnie zresztą jak i A4.. gdybyście gdzieś zresztą trafili na okazję "A4 nie bita itp." z woj. pomorskiego albo warmińsko - mazurskiego na Allegro, Otomoto.pl itp zapytajcie sprzedawce o VIN, służę wtedy info) , maska dalej otwiera się za pociągnięciem wajchy, no i "last but not least" podłużnice. Oba airbag'i przednie wystrzeliły przy uderzeniu (mimo, że Audi dało naklejkę z terminem przydatności ładunków je napełniających, kończącym się lekko podan rok temu), maskownica poduchy pasażera przy otwieraniu rozwaliła szybę czołową. Nie odpaliły natomiast boczne SRS'y ale to już raczej ze względu na rodzaj uderzenia i (chyba?) brak zapiętych pasów (sic!)
PiterA4 Opublikowano 14 Września 2012 Opublikowano 14 Września 2012 skoda by juz tego nie przezyla:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się