lysy72 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Witam!! Mam problem, samochód w czasie jazdy traci moc (dopiero po rozgrzaniu silnika).Obroty są w porządku-nie falują, nie szaleją.Wyczyściłem przepływomierz, ale nic to nie dało.Może ktoś miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A VAG coś pokazuje ?? Może czujnik temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy72 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Wyczyściłem wszystko co moglem jeszcze raz (przepływomierz,przepustnica)sprawdziłem świece,kable do VAGA nie podłączałem bo majster na wakacjach i jak na razie jest w porządku.Prawdopodobnie wina kiepskiej jakości paliwa(mam nadzieje że to tylko to).Zobaczymy,a narazie pozdrawiam i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukantos 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Witam; Jako że jestem tuż po rozwiązaniu podobnego problemu z silnikiem AHL czuję się "wezwany do tablicy". Objawy usterki: brak mocy przy rozgrzanym silniku, czasami pracował poprawnie ale po pewnym czasie wyraźnie tracił moc - i tak w kółko Macieju. Odpalał bez problemu, na zimnym aż do osiągnięcia 90 st. bezstresowo, potem na zmianę: ma moc, nie ma mocy. W tym drugim przypadku silnik pracował z dużymi wibracjami. Obroty w normie. Zabawne - pierwszy taki przypadek pojawił się tuż po tym jak doszedłem do wniosku, że mimo leciwego wieku moje Audi sprawuje się bardzo dobrze. Wykrakałem. "Bestia" okazała się bardzo sprytna bo oprócz tego, że zaczęła zawodzić to jeszcze za każdym razem, kiedy prowadziłem ją do mechanika nie wykazywała żadnego spadku mocy. No dobra, Przed VAGiem sekretów mieć nie może więc puenta: Wyszedł błąd niewłaściwego składu spalin (nie bijcie jeśli coś w nazwie przekręciłem - sam nie badałem, ale na tyle co technicznie kumam to to coś co zamiast spalić się w cylindrze trafiało do wydechu). Przewody i świece w porządku - wszędzie była iskra (ALE ,tylko kiedy silnik pracował normalnie, bez dławienia). Trochę czasu zajęło, aby moc spadła i okazało się, że brakuje iskry na trzecim cylindrze. Do wymiany poszła cewka.... jak ręką odjął. lysy - polecam przyjrzeć się temu elementowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybek_CK 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Witam;Wyszedł błąd niewłaściwego składu spalin (nie bijcie jeśli coś w nazwie przekręciłem - sam nie badałem, ale na tyle co technicznie kumam to to coś co zamiast spalić się w cylindrze trafiało do wydechu). Szkoda, że nie pamiętasz kodu błędy z VAG`a. Ale ogólnie cenny post - dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loniusz83 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 U mnie identyczne objawy, póki zimny było ok, gdy się rozgrzał w cały świat albo jechał albo mulił, okazało się że wykończył się czujnik położenia wału (nie ten pod wałkiem rozrządu tylko ten pod zbiornikiem płynu chłodniczego), cena nowego bosch 190 zł, sam wymieniłem ale trzeba mieć kanał i dodatkowe przeguby w przedramionach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się