pablooo20 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam, od nie dawna jestem posiadaczem Audi a4 b5 2.6 v6 96r, od początku coś nie tak było z obrotami bo trzymał 1500 nawet na ciepłym silniku więc pojechałem do mechanika aby powymieniać kilka rzeczy no i się zaczęło... Postaram się w miarę dokładnie opisać teraz problem (jazda póki co na benzynie, gaz chwilowo zdemontowany): Auto wariuje, po odpaleniu trzyma 1500, ale potem faluje pomiędzy 1300-1700(1800), czasem nawet podnosząc obroty od tak sobie do 4000, przy jeździe i zmianie biegu na wyższy/niższy w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty podnoszą się o ok 1000-1200, w dodatku stojąc w korku temperatura silnika podnosi się do ok 100stopni i trzyma tak cały czas aż do momentu ruszenia i dalszej "dłuższej" jazdy (wiatrak chodzi cały czas), przy dodaniu gazu autem też szarpie W aucie wymienione zostało: - silnik krokowy - kable, świece - przeczyszczona przepustnica która POPRAWNIE przechodzi adaptację - chłodnica - filtry Poprzednio po przejechaniu trasy Koszalin - Berlin - Koszalin problem jak gdyby znikł prócz wysokich obrotów na jałowym 1500, spalanie 14l LPG przy prędkości 180-220km/h Może ktoś potrafi coś sensownego doradzić abym wiedział od czego zacząc Z góry dziękuje ---------- Post dopisany 15-08-2012 at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany 14-08-2012 at 23:18 ---------- Nikt nie miał podobnych problemów ?? Jutro jestem ustawiony ze znajomym podepnie VAG'a i zobaczę co wyjdzie. nie wiem czy w dobrym kierunku myślę ale czy grzanie się silnika podczas stania w korku to oznaka, że wiskoza do wymiany ??
bialy986 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 nie wiem czy w dobrym kierunku myślę ale czy grzanie się silnika podczas stania w korku to oznaka, że wiskoza do wymiany ?? Temperatura Ci rośnie jak stoisz a jak jedziesz to jest ok?Może być kilka przyczyn-od termostatu do wiskozy:whistling: Jaki masz płyn zalany i kiedy wymieniałeś?Może nie odpowietrzony układ być.Zacznij jednak od sprawdzenia termostatu i czujnika...
pablooo20 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Sprawa rozwiązana winowajcą był zły silniczek krokowy zamiennik okazał się totalna porażką, nowy dość drogo wyszedł ale obroty spadły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się