Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak rozpoznac po numerach zegarow kolorowy FIS ????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy ktos wie jak rozpoznac po numerach zegarow kolorowy FIS i jak dobrac zegary do auta????

Padly mi zegary tzn. nie dziala podswietlenie, obrotomierz, kontrolki i swieci sie cisnienie oleju chociaz z silnikiem wszystko jest OK.

Temat ten byl juz poruszany i obczytalem wszystko co mozliwe ;)

Odradzano mi ich naprawe ze wzgledu na pozniejsze pojawianie sie usterki oraz zbedna strate czasu i pieniedzy...

Model auta to A4 B6 1.8T quattro sport 163 KM manual z kodem silnika AVJ

Zdecydowalem sie je wymienic tylko nie jestem pewien na co musze zwrocic uwage aby na pewno pasowaly....

Obecnie posiadam kolorowy FIS i navi i chcem przy tym zostac.

Czy musza to byc koniecznie zegary od tego modelu czyli 1.8T ??? Czy koniecznie musza byc od manuala??? Czy beda chodzily np.

od 2.0. no i jak rozpoznac kolorowy fis po numerach..... Prosze o pomoc... Z gory dziekuje

Opublikowano

Musisz zwrócić uwagę na to czy licznik jest od diesla czy od benzyny. Manual czy automat, jak pojemność - nie ma różnicy.

Jeżeli masz ETKE, to jest tam opisane które są od Pb a które od ON. Dodatkowo w b6 była jakaś zmiana w licznikach od połowy 2002r.(chodzi o zczytywanie prędkości - ze skrzyni albo z ABS). Na Twoim liczniku powinna być naklejka z datą.

Opublikowano

Po trzech ostatnich cyfrach oznaczenia licznika. xxx xxx 930 x

Opublikowano

ja mam taki licznik , od s4 , wpisując numer licznika w Google pokazuje mi iż jest to licznik od diza?

ef37a3ed65059c7dm.jpg

0f7196dd52719013m.jpg

Opublikowano
ja mam taki licznik , od s4 , wpisując numer licznika w Google pokazuje mi iż jest to licznik od diza?

http://images46.fotosik.pl/1723/ef37a3ed65059c7dm.jpg

http://images41.fotosik.pl/1710/0f7196dd52719013m.jpg

no to nieciekawie, nieciekawie :eusathink:

8E0 920 931 P po sprawdzeniu w ETCE to silnik 2.0/3.0 l wysokoprężny + BRB...

Pewne jest jedno. Że licznik był rozkręcany..

I teraz albo ktoś podmienił samą tylną osłonę licznika i tak się ładnie spasowało...:wink:

albo ( i co jest bardziej prawdopodobne ) zostały wymienione tarcze i wskazówki na te s4.

Zauważ, że na tarczach masz mile, także są one z wersji angielskiej... ( mod domjenick-a ), a licznik jest z wersji europejskiej...

Opublikowano

ok ale da rade je zamontować w moim aucie? podobno sa z wersji USA

Opublikowano

podobno są mechaniko-elektrycy co montują z diesla na Pb ale ... ja dorwałem z S4 :decayed:

Ale tarcze czy zegary z USA?? i to chyba też ni kuniecnie bo wersja z USA miałaby napis 'unleaded only' przy wskaźniku benzyny...

Opublikowano

auto bylo podobno z usa , ze nie zwrocilem uwagi na to ze tarcze od temp i paliwa sa normlne , zalezalo mi na kolorowym wyswietlaczu fis

Opublikowano

po trzech ostatnich cyfrach????? 930X ??????? Dziwne bo mam kolorowy i ma numery 8E0920980JX niestety ulegl uszkodzeniu ;-)

Niestety kazdy pisze co innego na ten temat.... Jedni, ze ma spalona pamiec NEC, inni ze wystarczy profesjonalna obsluga komputerowa zegarow jeszcze inni zeby sobie glowy nie zawracac i wymienic na uzywany tylko ze naprawde ciezko jest dorwac kolorowy do danego modelu bo nie wyszlo ich za duzo a naszukalem juz sie troche ;-(((((

Przypominam, ze nie dziala u mnie obrotomierz, podswietlenie zegarow, nie dzialaja kontrolki od swiatel, kierunkow, tempomatu, non stop wyrzuca mi kontrolke od cisnienia oleju (mechanicznie wszysto OK z silnikiem) powodem jest podobno, ze komputer nie widzi predkosci obrotowej silnika ;-(

Pozdrawiam wszystkich milosnikow naszych A4 ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...