maro71m-1 Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 Witam Mam pytanko odnośnie przepływomierza jak go sprawdzic ponieważ autko od trzeciego biegu wzwyż od 3,5tysiąca obrotów bardzo słabo się wkręca straszny muł zauważyłem że jest głośniejszy i stracił agresję co do jazdy potrzeba jest mi około 4-5kilometrów żeby złapac 160 więcej nie idzie wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem świece w nocy na przewodach nie zauważyłem przebicia .[br]Dopisany: 26 Maj 2008, 13:10 _________________________________________________dzisiaj jest jeszcze gorzej strasznie głośno i nie kręci powyżej 2.5tyś prędkośc max 90km to pewno kat się rozsypał i zatkał wydech co WY o tym sądzicie ?
Gość elmo Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 zwyczajnie odłacz wtyczkę od przepływomierza i zapal wtedy i spróbuj co sie dzieje...
maro71m-1 Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 A co ma się dziac ? jutro jadę wycinac kata bo zauważyłem że w środku coś lata i słychac go jakby był pusty a z tyłu głucho chyba pozapychał tłumiki. [br]Dopisany: 27 Maj 2008, 20:22 _________________________________________________Wyciołem KATA wstawiłem strumienice i jest nareszcie spoko .Ale dziękuję za podpowiedzi a było tego sporo gorący temat prawda???Można na was polegac
ajax Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 A co ma się dziac ? jutro jadę wycinac kata bo zauważyłem że w środku coś lata i słychac go jakby był pusty a z tyłu głucho chyba pozapychał tłumiki. [br]Dopisany: 27 Maj 2008, 20:22 _________________________________________________Wyciołem KATA wstawiłem strumienice i jest nareszcie spoko .Ale dziękuję za podpowiedzi a było tego sporo gorący temat prawda???Można na was polegac Uwielbiam ignorantow. Przeczytaj wlasny temat a potem tresc.... wogole nie maja ze soba nic wspolnego! Po drugie, ciezko zdiagnozowac cokolwiek po opisie typu "Moj samochod nie chce jechac!". Bardzo dobrze ze nikt nie silil sie na rady bo napewno bylyby one bledne Ciesze sie ze znalazles rozwiazanie problemu!
Dom3l Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam, ja mam problem z przepływką, mechanior powiedział mi ze już przepływka się "zestarzała" i ze już nie ma swoich właściwości. Wyczyścili ale powiedzieli, że i tak trzeba wymienić bo podaje komputerowi błędne wartości. Dziś rano go wykręciłem i tak z ciekawości obejrzałem wnikliwie, i czy ktoś może mi powiedzieć jak to działa i ze jest tak ważne? przecież to tylko jakieś sitko z patyczkiem po środku i tyle. Żadnych mechanizmów, czy jakiś takich podobnych historii. Wiem, że jest wtyczka od kompa ale naprawdę ciekaw jestem jak to działa, na pewno w moim przypadku ma wpływ na "zmulenie" przy starcie. dzięki i pozdrawiam
maro71m-1 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 Witam .Też się nad tym zastanawiałem koledze wysiadł co prawda w dieslu i silnik łapał z ledwością 90tkę.Podobnie było u mnie ale okazało się że to katalizator.Ale wracając do tematu może ktoś napisze jak to działa wiem tylko że mierzy to jlośc powietrza .
szogun0 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dziś rano go wykręciłem i tak z ciekawości obejrzałem wnikliwie, i czy ktoś może mi powiedzieć jak to działa i ze jest tak ważne? przecież to tylko jakieś sitko z patyczkiem po środku i tyle. Żadnych mechanizmów, czy jakiś takich podobnych historii. Ten patyczek to właśnie element mierzący ilość powietrza. W googlach znajdziecie opis działania.
maro71m-1 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2008 http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom/czujniki/przeplyw.htm TO jest TO :th:
mpengo Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Może coś pomoże: http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=56&Itemid=13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się