Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlaczego jeździ jak czołg?? :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was.

Od dawna borykam się z problemem turbodziury w mojej be6-tce, teraz doszła dosyć dziwa przypadłość, zamulenie losowe... auto raz jedzie dobrze a raz bardzo słabo.

Mechanik nie może sobie z tym poradzić, zero błędów na kompie, brak nieszczelności na wężykach, być może z poniższego opisu komuś przyjdzie coś mądrego do głowy, bo nie znalazłem podobnego opisanego przypadku:

Ruszam od zera, but w deche, wskazówka do 3 tyś a turbina nie wstaje.

inny przykład: redukcja do 2-ki samochód się toczy powiedzmy 20km/h wciskam gaz obroty lecą od 1500 do 3000 a turbo nie wstaje, czuć szarpanie, lekko trzęsie i zndaża się że puści czary dym, swego czasu dymił mocniej ale po wymianie oleju się poprawiło.

Teraz sedno sprawy czyli dziwny przypadek który nie został opisany bądź nie udało mi się go znaleźć:

Sytuacja ta sama co wcześniej, wrzucam 2gi bieg na niskie obroty, deptam w gaz dociąga do 2k obr. I teraz taki myk puszczam gaz i wciskam ponownie i wuala turbo ładuje jak trzeba, autko leci do przodu jak powinno.

Samochód mam rok i może kilka razy przez ten czas auto ruszyło prawidłowo z pierwszego biegu, przez cały czas tłumaczyłem to sobie 6cio stopniową skrzynią, że niby ten typ tak ma, ale okazuje się że g.. prawda na pierwszym biegu powinno się dać pojechać wiecej niż te 20 km/h ... JEst to naprawde dosyć irytujące i niebezpieczne na długich przejazdach gdzie trzeba szybko ruszyć bez zmiany biegu, moge auto kręcić do 4.5 tysiąca a i tak jedzie jak taczki.

Mógłbym tak wiele pisać, ale nie będę was zanudzał, bardzo proszę o wskazówki, od czego zacząć, dodam że już kiedyś logi wrzucałem na forum i względnie było ok.

Mi się wydaje na chłopski rozum że coś ze sterowaniem turbiną, ale niech wypowiedzą się fachowcy.

Opublikowano

Auto w trybie awaryjnym , masz problem przekroczyc 120?

Opublikowano
:vaglogi: Z fusow nikt tu nie wrozy
Opublikowano

Powiedzmy od 3ciego biegu auto chodzi normalnie, być może nie dysponuje pełną siłą( nie wiem nie mam z kim porównać) ale nie wpada w tryb awaryjny, śmiało gna do przodu nawet i 200 pociągnie tylko jakoś tak nieżwawo to przyśpieszanie z początkowych biegów ;)

Opublikowano

Oprócz turbo, ja bym zainteresował się jeszcze układem zapłonowym.

Opublikowano
Oprócz turbo, ja bym zainteresował się jeszcze układem zapłonowym.

A mozesz prosze troszke bardziej konkretnie. Co masz na mysli...?

Opublikowano
Oprócz turbo, ja bym zainteresował się jeszcze układem zapłonowym.

A mozesz prosze troszke bardziej konkretnie. Co masz na mysli...?

Bardzo dobre pytanie:wink: Ciekawe o jaki układ zapłonowy koledze chodzi? chętnie się dowiem.

Opublikowano

Wiem, że moje doświadczenia są związane z benzynką, wcześniej jeżdząc toledo z silnikiem 2.3 v5 miałem takie same objawy na niskich biegach (zamulenie, czasami przerywał). Wypadały mi zapłony, winny moduł zapłonu więc tą drogą rozumuję. Tutaj jest diesel więc może nie tędy droga no ale może :D

Opublikowano
Tutaj jest diesel więc może nie tędy droga, no ale może :D

Niestety, ale tak jak napisałes..."nie tędy droga"

Pozdrawiam

Dana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...