Jarek882 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jaka powinna byc temp wody i oleju ? dzisiaj zauwazyłem ze olej mam tak gdzies na 80 stopniach i dalej nie pojdzie a wode na 90 nie cały po przejechaniu 10km. czy jest to normalne?
SotoM Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 normalne... jest ok... temp.oleju jest wazna a jak podchodzi do 80 nie wyzej to tylko sie cieszyc...
Jarek882 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 A jeszcze zauważyłem coś takiego, przejechałem 10 km o godzinie 16 temp otoczenia ponad 30 stopni silnik zagrzał sie do 90 stopni czyli ok. Wracałem ale juz z włączonym nawiewem tak na połowe i temp nie osiągnęła 90 stopni tylko około 80-85 chodzi mi tutaj o temp płynu chłodzącego. Może być uszkodzony termostat ?
Chadury89 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ja mam caly czas 80-85 stopni i jest ok, nie wiem czy to ma jakis zwiazek bo zaobserwowalem ze jak mialem olej castrol 10w40 to temp caly czas dochodzila do 90 stopni a po zmianie na motula 5w40 tak 80-85 i przy butowaniu 90 stopni, nigdy wiecej. Silnik AFN
Jarek882 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 jednak bede wymieniał termostat. tylko pytanie ile wchodzi g12 ? zalać do pełna nie rozcieńczając ?
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 jesli kupisz koncentrat np Febi to butla ma 1,5L to wystarczą ci 2ie butle. i tak wszystko nie zleci z układu wiec nalejesz max 5L ogolnie. samego koncentratu nie mozna lac poniewaz nie wystudzi dobrze silnika... tak do -40stp bedzie w sam raz...
rikardo Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Temperatura oleju prawidłowo powinna wynosić ok 100 stopni, płynu chłodzącego 90 stopni. Natomiast co do czasu osiągnięcia tych 90 stopni to wpływ ma termostat oraz rodzaj zalanego płynu na zamienniku febiego będzie gorzej się grzał.
albi281 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Mi nie przekraczało 80 stopni ,po wymianie termostatu jest jak powinno być 90,u Ciebie nie dochodzi do 90-ciu w lecie ,a co będzie w zimę,lepiej wymień,będziesz spokojniejszy,Termostat nie jest drogi:hi:
Jarek882 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Nie bede kupował Febiego tylko oryginalny g12 Auto mam miesiąc i dopiero zabieram się za wymienianie olejów itd. więc wymienie od razu termostat
rikardo Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Nie bede kupował Febiego tylko oryginalny g12 Auto mam miesiąc i dopiero zabieram się za wymienianie olejów itd. więc wymienie od razu termostat Kup G12 ++ Ory płyn chłodniczy koncentrat G12++ VW AUDI SKODA (2577482025) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. który jest zdecydowanie lepszy od zamiennika Febiego co sam przetestowałem.
SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no to 3-4L ci trzeba reszta woda destylowana...większość leje kranówę...
Jarek882 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2012 1:1 3 litry G12 i 3 litry destylowanej o ile 6 L wejdzie I wytrzyma do -40 z tego co wyczytałem ---------- Post dopisany 31-08-2012 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2012 at 21:43 ---------- Dzisiaj przyszedl mi plyn taki http://images45.fotosik.pl/361/5f0b9afd47364a0fmed.jpg i mam pytanie czy moge go wlać ? jest koloru fioletowego.
rikardo Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Nie bede kupował Febiego tylko oryginalny g12 Auto mam miesiąc i dopiero zabieram się za wymienianie olejów itd. więc wymienie od razu termostat Miałeś kupować oryginalny płyn G12 a widzę, że się skończyło na zamienniku Febiego? Na tym płynie wskazania temp. na klimatroniku będą o 2-3 stopnie niższe niż na oryginalnym. Ponadto w moim przypadku silnik dłużej dochodził do temp. 90 stopni i pojawił się jakiś osad w zbiorniczku gdzie poprzednio na oryginalnym coś takiego nie występowało.
Jarek882 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Dzisiaj odebrałem samochód i łapie 90 stopni po przejechaniu 2 km winą był uszkodzony termostat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się