Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę, szarpie przy przyśpieszaniu, pełne logi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tandem pompie jest specjalne wejscie do podłaczenia manometru...

Spanky opisz dokladnie... bo u Ciebie ostatnio byl robiony pomiar w AVF...

Opublikowano
W tandem pompie jest specjalne wejscie do podłaczenia manometru...

Spanky opisz dokladnie... bo u Ciebie ostatnio byl robiony pomiar w AVF...

aaaaa to zmienia postać rzeczy :decayed: Ja mam pompę Boscha i będzie to chyba jedno z dwóch zaznaczonych miejsc.

2587238301pom.jpg

Tylko czerwone, czy zielone? Jeszcze jaki gwint tam wchodzi jakby ktoś wiedział, bo trzeba dobrać odpowiednią końcówkę. Może faktycznie Spanky będzie wiedział.

Jestem załamany... Nawet wałbrzyski Bosch serwis Skiba nie ma takiej końcówki do manometru. W przyszłym tygodniu jadę do ECU Projekt, poprawię program, szczególną uwagę zwrócę im na nieobciążanie maksymalne dwumasa i zobaczymy czy wszystko wróci do normy. Dam znać w środę czy jest OK.

---------- Post dopisany 18-09-2012 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2012 at 19:42 ----------

Długo nie pisałem, ale od początku. Pojechałem do ECU Projekt, wymienili mi pompki na oryginalne dla tego silnika czyli z końcówką BA. Stare nie były złe, ale myślę - może winne są pompki dlatego że są z 2.0 tdi i coś nie gra. Po wymianie wzięliśmy się się za program. Wcześniej Mirek sprawdził stary soft i stwierdził że nie był profesjonalnie zrobiony... Na teoretycznie słabszych wydolnościowo pompkach z oznaczeniem BA wycisnął 180km i 400nm, wcześniej niby na bardziej wydolnych BQ miałem 156km i 360nm. Wcześniejszy tuner po prostu ich dobrze nie zestroił z moim silnikiem. Po konkretniejszym strojeniu tych nowych BA wyszło 175km i 380nm i tak już zostało.

Niestety, drgań w tym zakresie obrotów całkowicie nie usunęliśmy trochę z mojej winy, ponieważ wydawało mi się że już ich nie ma. Dopiero na drugi dzień rano na zimnym silniku się pojawiły, ale już mniej nasilone. W poniedziałek jadę na mam nadzieję ostateczną korektę. Także kolega Ciahciah miał racje.

Niepotrzebnie wymieniłem tylko pompowtryskiwacze, bo na tych nowych delikatnie buja budą :facepalm: Na starych tego nie zauważyłem. Stare są na sprzedaż jakby ktoś chciał to 550zł komplet o nr 038 130 073 BK wymieniają się na BQ i AX , bo nie mam co z nimi zrobić.

Logi nowych wtrysków:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...