krzysparco Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witam bede chcial zmienic rozrzad ale nie wiem z ktorym pskiem bo z tego co widze do ADR byly paski z 152 i 153 zebami, ktory wybrac jak to rozpoznac?? Dzieki
ja74687 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 W mojej ADR był pasek 153 zęby i odrazu możesz też kupić hydrauliczny napinacz po jak raz się go rozłoży to już się go nie wciśnie i jak kupisz to aby zawleczki nie wyciągaj bo będziesz musiał kupić nowy u mnie wymiana rozrządu wyniosła ok 600 zł ( wymiana kompletnego rozrządu rolka prowadząca, napinacz, rolka napinająca i pasek) polecam ci pasek firmy GATES PowerGrip. Tobie też radzę już cały wimienić nie tylko pasek i napinacz bo dołożysz ok 200 zł i masz pewność że będzie dobrze a najlepiej będzie jak ci mechanicy już się do rozrządu dobiorą to niech policzą na pasku ile jest zębów i odrazu weź rolkę napinającą ze sobą do sklepu bo też są dwa rodzaje pokażesz części sprzedawcy i wtedy będziesz miał pewnośc że wszystko dobre kupiłeś odrazu też możesz wymienić płyn chłodniczy bo i tak go mechanicy muszą spuścić i tak więc warto nowy zalać
proxyl Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witam Napisz do TOM77 i podaj VIN. Dobierze ci właściwy komplet po dobrej cenie. Polecam pasek conti a rolkę i napinacz INA. Zwróć uwagę na jarzmo napinacza, u mnie było w ori o 3mm cieńsze. Mimo że nowy napinacz dobrany był po kodzie i wymiary były ok samo jarzmo było grubsze, rolka była bardziej oddalona od silnika i wysuwało pasek (kosmos:P jak się zorientowałem na drugi dzień).
radi Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 W mojej ADR był pasek 153 zęby i odrazu możesz też kupić hydrauliczny napinacz po jak raz się go rozłoży to już się go nie wciśnie i jak kupisz to aby zawleczki nie wyciągaj bo będziesz musiał kupić nowy Kolego bajki piszesz-kazdy napinacz da sie wcisnac,albo w imadle,albo jak jest zamontowany w silniku to wkladasz imbusa i rolke i ciagniesz w lewa strone,a to czy 152 czy 153 zeby to zalezy od rolki i napinacza,czy starego typu czy nowego,ale mysle ze jak bedziesz kupowal nowy napinacz i rolke to 153 bedzie OK
powaguspisz Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 zakładasz 153z, i jeśli jeszcze występuje napinacz mechaniczny to sprzedawca da ci od razu hydrauliczny, mechanicznych nie ma w pierwszych latach A4 były montowane, i będzie git.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się