Chadury89 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam. Gdy wracalem dzisiaj z pracy po jakis 2 kilometrach pojawila sie migajaca kontrolka swiec zarowych i auto stracilo moc, zgasilem silnik i dopoki nie ruszylem ponownie nie palila sie. Znajomy mowi ze to moze byc przeplywka, czy ma racje? Jakis czas temu lapalem czasami notlaufy, mimo tego ze w pazdzierniku w tamtym roku mialem czyszczona turbinke. Nie mam narazie jak zrobic logow;/
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Nie będzie to przepływka, nie będzie też to czujnik przy pedale hamulca. Trzeba odczytać błędy vagiem a nie zgadywać i będzie wiadomo co powoduje spadek mocy i aktywację kontrolki.
Chadury89 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Dzisiaj podepne pod vaga, ale ciekawe czy to moze miec zwiazek z tym ze pare dni temu zakladalem alarm z odcieciem zaplonu i zauwazylem ze juz co tam bylo grzebane w kablach.
trepek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Niektóre 1.9 TDI miały czujnik wody w filtrze paliwa i objawy były identyczne.
Chadury89 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Gdy mialem juz dzisiaj jechac podpiac pod vaga, zapalam auto i dalej migala kontrolka swiec, wyjezdzajac z podworka nie zauwazylem smietniczka ktory wystawil sasiad i przydzwonilem tylem naszczescie nic nie widac ale po naglym zachamowaniu kontrolka znikla a auto odzyskalo moc, dodam ze przed zapaleniem pare razy potraktowalem turbo strzykawka. Ale i tak pojechalem pod kompa podpiac i pojawily sie bledy 17958 i 741, to drugie zwiazane z czujnikiem hamulca a pierwsze z turbinka. Na drodze powrotnej zobaczylem dluga prosta droge i pomyslalem ze odmule auto i od 1500 obrotow na 3 biegiu polecialem az do 5200 i przerwalem, nie powinno jakos okolo 4200 obrotow byc odciecie? ostatnio dochodzilo tylko do 4000 i odcinka a teraz 5200 i dalej szlo, za duze obroty na diesla. Co o tym myslicie?
Sztomel Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 pojechalem pod kompa podpiac i pojawily sie bledy 17958 i 741 a wcześniej napisałeś : po jakis 2 kilometrach pojawila sie migajaca kontrolka swiec zarowych i auto stracilo moc błąd 00741 nie powoduje trybu awaryjnego ani utraty mocy a jedynie ten pierwszy błąd więc skoro w jednym czasie zapaliła się kontrolka świec i jednocześnie auto straciło na mocy to przyczyny obydwu błędów musiały wystąpić jednocześnie.
Chadury89 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 przed chwila znowu zapalila mi sie ta kontrolka ale jak przygazowalem odrazu zgasla. Juz nie mam pojecia co jest nie tak;( Moze to byc wina zaworu N75? bo jakis czas temu ulamal mi sie ten cypelek od przewodu podcisnienia do turbiny wiec go dobrze skleilem lactoilem i nasunolem za pekniecie przewod.
Sztomel Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Od trybu awaryjnego spowodowanego przeładowaniem lub niedoładowaniem nie zapali Ci się kontrolka świec żarowych a z resztą spadku mocy silnika nie odczułeś więc pewnie znowu masz fiksacje w obwodzie przełącznika F/F47 przy pedale hamulca. Błąd pewnie skasowałeś ale przyczyna jego występowania sama się nie naprawi. Czuję, że do wymiany będzie przełącznik stopu bo pewnie upaliło już jeden z jego wewnętrznych styków.
damian81Z Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 tak jak kolega Sztomel napisał migajaca kontrolka swiecy zarowej bedzie swaidczyla o uszkodzeniu czujnika stopu, jak ci miga to sprawdz czy swieci ci swiatło stop, mialem tak w passacie jeden czujnik padł i migało i w tym momencie nie było stopu 1
Chadury89 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Trudno jest go wymienic samemu? i jezeli wiesz to jaki koszt takiego przelacznika? Dzieki za pomoc
damian81Z Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 koszt okolo 30zł, przy pedale hamulca jest, najlepiej przemierzyc miernikiem ktory sie popsuł, jeden ma obwod zamkniety jak wciskasz pedał to otwiera obwod,a drugi działa na odwrót
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się