arekkruk Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam. Mam problem z odpaleniem mojego TDI-ka. Parę wątków już było na ten temat, jednakże mój problem jest trochę większy niż tamte. Mianowicie. Po wymianie filtrów auto nie chciało już odpalić. Od razu zaznaczę, że filtr był zalany ropą. Pierwsza myśl, zapowietrzył się. Silnik odpowietrzony na wtryskach i po zgaszeniu silnika nadal echo (wiadomo, że "na wtryskach" odpalił). Ciężko kręcił i nic. Pompa poszła do sprawdzenia i wszystko ok. Wymieniony ponownie filtr paliwa bo może tamten był jakiś kopnięty ale na kolejnym nadal bez zmian. Nie będę się rozpisywał co i jak, tylko wymienię rzeczy które były robione po powyższych operacjach: -wymieniony zaworek zwrotny na filtrze paliwa -koło zamachowe (brakło parę zębów w starym) -bendix rozrusznika -wężyki przelewowe Był podłączony pod komputer i zero błędów. Wszystko poustawiane tak jak powinno i nadal nic. W pewnym momencie auto odpaliło jednakże trzeba trochę było pokręcić ( jakieś 5-7 sekund). Na daną chwilę tylko kręci ale nie łapie. Może ktoś z Was ma jeszcze jakieś pomysły??? Będę dozgonnie wdzięczny.
leoncjo Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zapodaj pompie paliwo bezpośrednio, dosłownie z butelki albo bańki (zdejmij wężyk zasilający z pompy nałóż drugi prosto z bańki) i zobacz czy paliwo zaciąga. Druga rzecz wykręć elektrozawór z pompy....wyczyść. Sprawdź czy podaje paliwo na wtryski, poluzuj przewód ciśnieniowy.
arekkruk Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Pompa była sprawdzana i czyszczona w całości. Paliwo zaciąga. Gdzieś coś dalej jest. Zaraz jadę do warsztatu to sprawdzę podawanie na wtryski. Chociaż jak się odkręciło rurki na wtryskach to paliwo szło.
leoncjo Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 chodzi mi o to, czy z bańki zapali. obejrzyj wtyczki i kable od komputera do nastawnika......
trepek Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zobacz czy nie masz pozamienianych ze sobą węży idących od baku, zasilanie z powrotem. Jak zamienisz to nie odpalisz a jak odpali to na parę sekund :-) I to z trudem.
arekkruk Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 I auto odpaliło. Wszystko było posprawdzane i było ok. Jak po dłuższym kręceniu odpalił motor, to pojechał w trasę ok. 60 km. Po tej odległości i wydmuchaniu syfu ze skrzyni i z czujnika położenia wału odpala na dotyk. Musiał się jeszcze gdzieś jakiś syf zebrać i go przedmuchało podczas dłuższej jazdy. Wszystkim dzięki za pomoc. Wątek do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się