pomidor_pd Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl Control Module Part Number: 038 906 019 DQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1536 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06402 Additional Info: VSSZZZ6LZ3R024972 SEZAZ0B1580012 VCID: 69DDB9973BB9 2 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction P1666 - 35-00 - - Logi dynamiczne: przy 3000 odcięło turbo Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statycznie: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Sorry za temp. ale kolega oszczędził na termostacie przy wymianie rozrządu
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Te logi to zamieszczone jakos strasznie chaotycznie. Układ podcisnienia lezy.... sprezarka nie jest wcale wysterowana albo fura byla w trybie awaryjnym.
pomidor_pd Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 podczas robienia pierwszej grupy logów 000-001-003, przy 3000obr. odcięło turbinę i tak dokończyłem. Po zgaszeniu i odpaleniu turbina wstaje normalnie, aż do momentu wywaleniu tego błędu. I tak w kółko. Mam tez logi dynamiczne jak turbina pracuje, zamieścić je? ---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:41 ---------- poniżej linki do logów dyn. bez trybu awaryj. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Paweł... pewnie chcesz zeby Ci pomoc... ale jak bedziesz zamieszczal taki smietnik to nic z tego nie bedzie. Robisz tak. 1. Odpalasz auto 2. Podlaczasz VCDS - odpalasz program 1. Kasujesz błedy 2. Logujesz 011 dynamiczną.... jesli tryb awaryjny... gasisz, 3 sek.... odpalasz i od nowa Polska Ludowa.... Poprosze 011 i 010 i statyczną 011 Basic Settings.... kazda oddzielnie!!!!
pomidor_pd Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Dzięki jutro się poprawię ---------- Post dopisany 03-09-2012 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 30-08-2012 at 21:17 ---------- Przemku, jak obiecałem, poprawione logi poniżej 011 Dynamiczne: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 i 011 Statycznie: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 BS: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jak możesz zerknąć jeszcze na pompki to byłbym wdzięczny: Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Do wyeryfikacji cały uklad podcisnienia (szczelnosc przewodów)... włacznie z zaworem N75...
pomidor_pd Opublikowano 7 Września 2012 Autor Opublikowano 7 Września 2012 Dzięki, dzisiaj fura idzie na warsztat, dam znać co wyszło. ---------- Post dopisany 07-09-2012 at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2012 at 12:38 ---------- Przemo, jesteś wielki. Dolot uszczelniony, pozatym wymieniony przewód o N75. Fura śmiga aż miło. Wielkie dzięki. Teraz jeszcze muszę powalczyć z tym ciężkim paleniem, bo zawsze paliła na dotyk a teraz to trzeba nią pokręcić chwilę. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się