JarusKK Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam troszke szukałem na forum ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Chodzi o to iż dostałem w tył samochodu no i jest pare rzeczy do wymiany, między innymi zderzak, klapa, lampy. Audika mam przed liftem 96/97r i wiem ze zderzak jesli poliftowy zakładać to trzeba kupic ze slizgami a chciałem jeszcze zeby miał w dokladce PDC(elektryka to nie problem) Czy tylko chodzi o zmiane tylko tych slizgów czy coś jeszcze jest inaczej?? Druga sprawa chodzi o klape poliftową jak kupił bym całą kompletną (zawiasy, siłowniki, zamek) to czy cos stoi na przeszkodzie ,żeby ja założyć??? Lampy planuje kupić diodowe te z szerokim białym polem po środku.
danielom Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Zderzak tylko slizgi. Co do klapy, do przerobienia caly zamek, w polift jest elektroniczne a w przedlifcie pneumatyczne. Ja przerobilem i jestem zadowolony
JarusKK Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Czyli zderzak temat jasny:) a w klapie zatrzask zamka i ten kolek jest taki sam ?? Jest kwestia tylko elektroniki, a duzo zabawy z tym było?? czy kwestia tylko wiązki?
danielom Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 nie przerobisz tak, zeby pasowalo plug&play. Trzeba zrobic sterowanie, gdzie silownik pneumatyczny bedzie otwieral i zamykal obwod zasilania aby moc otwierac klape. ja tak mam i dziala juz dosyc dlugi czas.
JarusKK Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Sprawy elektroniki/elektryni/mechaniki to nie problem mój dobry kolega siedzi tylko w VW i Audi i naprawde robi cuda :)ale ty masz Avanta a ja mam sedana
danielom Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 nie ma znaczenia, zamek jest tak samo sterowany.
JarusKK Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 A jeszcze tak sie zapytam czym prócz slizgów różnie sie tylny zderzak???
JarusKK Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Aha czyli krótko mówiąc zderzak bedzie pasował ze slizgami:) a Klapa do przeróbek sterowania zamkiem a pozatym do nadwozia będzie pasowała normalnie:) Czy do zderzaka potrzeba prócz ślizgów odboje???
jihaad Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Można więcej szczegółów na temat przeróbki zamków klapy?
Magicbattle Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 ja nie bawilem sie w pneumata tylko odrazu pompka z polifta z otwieraniem z kluczyka. trzeba raptem pare kabelkow dolutowac. 2 chyba masa z pompki i sterowanie plusem nie pamiętam dokładnie i oczywiscie zamek i rygiel w progu i ta bleda plastikowa albo swoja dociac. w sedanie lepiej zrobic elektrycznie z wymiana pompki po kluczyku bo mozna zrobic moda odrazu z automatyczna klapa
Turboniasty Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 poratuje ktoś schematem jak te kabelki w pompce centralnego ogarnąć, oczywiście auto przedlift pompka polift
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się