Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klapa tylna i zderzak poliftowy do przedlifta.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam troszke szukałem na forum ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem.

Chodzi o to iż dostałem w tył samochodu no i jest pare rzeczy do wymiany, między innymi zderzak, klapa, lampy.

Audika mam przed liftem 96/97r i wiem ze zderzak jesli poliftowy zakładać to trzeba kupic ze slizgami a chciałem jeszcze zeby miał w dokladce PDC(elektryka to nie problem) Czy tylko chodzi o zmiane tylko tych slizgów czy coś jeszcze jest inaczej??

Druga sprawa chodzi o klape poliftową jak kupił bym całą kompletną (zawiasy, siłowniki, zamek) to czy cos stoi na przeszkodzie ,żeby ja założyć???

Lampy planuje kupić diodowe te z szerokim białym polem po środku.

Opublikowano

Zderzak tylko slizgi.

Co do klapy, do przerobienia caly zamek, w polift jest elektroniczne a w przedlifcie pneumatyczne. Ja przerobilem i jestem zadowolony :)

Opublikowano

Czyli zderzak temat jasny:):) a w klapie zatrzask zamka i ten kolek jest taki sam ??

Jest kwestia tylko elektroniki, a duzo zabawy z tym było?? czy kwestia tylko wiązki?

Opublikowano

nie przerobisz tak, zeby pasowalo plug&play.

Trzeba zrobic sterowanie, gdzie silownik pneumatyczny bedzie otwieral i zamykal obwod zasilania aby moc otwierac klape. ja tak mam i dziala juz dosyc dlugi czas.

Opublikowano

Sprawy elektroniki/elektryni/mechaniki to nie problem mój dobry kolega siedzi tylko w VW i Audi i naprawde robi cuda :)ale ty masz Avanta a ja mam sedana

Opublikowano

nie ma znaczenia, zamek jest tak samo sterowany.

Opublikowano

A jeszcze tak sie zapytam :) czym prócz slizgów różnie sie tylny zderzak???

Opublikowano

Aha czyli krótko mówiąc :) zderzak bedzie pasował ze slizgami:) a Klapa do przeróbek sterowania zamkiem :) a pozatym do nadwozia będzie pasowała normalnie:)

Czy do zderzaka potrzeba prócz ślizgów odboje???

Opublikowano

Można więcej szczegółów na temat przeróbki zamków klapy?

Opublikowano

ja nie bawilem sie w pneumata tylko odrazu pompka z polifta z otwieraniem z kluczyka. trzeba raptem pare kabelkow dolutowac. 2 chyba masa z pompki i sterowanie plusem nie pamiętam dokładnie i oczywiscie zamek i rygiel w progu i ta bleda plastikowa albo swoja dociac. w sedanie lepiej zrobic elektrycznie z wymiana pompki po kluczyku bo mozna zrobic moda odrazu z automatyczna klapa

Opublikowano

poratuje ktoś schematem jak te kabelki w pompce centralnego ogarnąć, oczywiście auto przedlift pompka polift

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...