Roobal 0 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Witam wszystkich posiadam a4 2.0 2001 r mam problem z pomaranczowa kontrolka od oleju zapala mi się co 100 km po czym olej jest, wymienilem czujnik od maski, czujnik oleju , także nowe kable i zegary i mam ten sam problem , komputer tez nic nie wykazał ??? Macie jakieś pomysły. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elendir 0 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Ja mam to samo po 100 km się mi to pokazuje a jaki masz filtr oleju bo ja mam knechta , a plotka głosi że na man jest z tym lepiej tzn z kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 A może masz uszkodzony czujnik poziomu oleju. U mnie np. w 3,0 odpowiada on za temperaturę i za poziom. Po spadku obrotów poniżej 2tys i przy dobrze rozgrzanym silniku pokazywał się kontrolka, po sprawdzeniu oczywiście pompy/ smarowania itp, ciśnienia oleju okazało się że to taka wada czujnika. Wymiana i cisza do dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roobal 0 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Czesc! czujnik oleju wymienilem na nowy .wszytko co mozliwe wymienilem i dalej to samo . Moze wadliwy czujnik? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ---------- A dlugo masz ten problem .? ---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- A dlugo masz ten problem .? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benne 0 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Stawiam na zapchaną odmę (odpowietrzenie skrzyni korbowej ) ewentualnie zapchany smok przy pompie. ---------- Post dopisany at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- może być jeszcze za mało oleju czujnik jest tak skalibrowany że powinno być tak 3/4 na miarce spróbuj może to pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 3 czujniki w sumie zmieniłem, za każdym razem był podobny kłopot, padały po miesiącu dwóch. W końcu OE i jest extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roobal 0 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Oe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Oe?? Oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roobal 0 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Ponownie wszystko gra wymienilem ponownie czujnik i wszystko gra jak narazie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koksik 0 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 ja mialem to samo u siebie,zamienniki nie dają rade,padają po jakim czasie,po załozeniu oryginału jak narazie śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon44 0 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Dokładnie u mnie było to samo, po wymianie na podróbę dalej sie paliło, dopiero pomogła wymiana na oryginalny czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się