egon47 Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Mam dylemat jezdze na Oleju Motul 10w40 półsyntetyk i zastanawiam sie nad zmiana olejuValvoline 10W60 VR1 Racing pełny syntetyk? Czy to jest pół syntetyk?? ---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- Na tej akcji jest podane ze to pełny syntetyk VALVOLINE VR1 RACING 10W60 5L 10W-60 + GRATIS (2583071648) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a zaś tej ze to półsyntetyk VALVOLINE VR1 10W-60 10W60 5L ŁÓDŹ PABIANICE PROMO (2592458283) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- Jeszcze znalazlem taki olej MOTUL 4100 TURBOLIGHT 10W40 MOTUL 4100 TURBOLIGHT 10W40 10W-40 5L MOKOTÓW (2553736338) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Dawid to jest półsyntetyk - jest napisane synthetic blend. Z Valvo fullsynt to był VR1 5w50.
ponczo Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Z tymi olejami Valvoline są jaja od jakiegoś czasu.... "semi synthetic" - półsyntetyczny "synthetic blend" - tzw. częściowo syntetyczny "full syntethic" - pełny syntetyk... Te same oznaczenia a różne oleje...
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Zmienili to już jakis czas temu, z tego co gdzieś czytałem własnie ze względu na to, że to nigdy nie był olej fullsynt.
egon47 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 Badź tu madry i zalej tu silnik
ponczo Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Zmienili to już jakis czas temu, z tego co gdzieś czytałem własnie ze względu na to, że to nigdy nie był olej fullsynt. Teraz już spotykam tylko opakowania "synthetic blend" Więc pewnie jest tak jak piszesz. Miałem ten olej zalany w swoim 2.8 30V ALG i za bardzo go nie tolerował... łykał prawie 0,5 litra na 1000 kilometrów. Po zmianie na inny półsyntetyk oleju już nie ubywało...
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Badź tu madry i zalej tu silnik A czemu zmieniasz olej? Chcesz wlać jakiś pełny syntetyk? Wiadomo, że każdy ci tu napisze że tylko Motul ale ja np jeżdże na Gulfie i sobie chwale Gulf Racing 5w50 4L Super Cena Warszawa Tarchomin (2552904629) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Pucek Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Egon, jak Ty kombinujesz, nic Ci się nie dzieje więc lej to co lałeś, możesz również śmiało zalać Valvo 10w60 i będzie OK
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 No własnie dlatego zapytałem czemu olej zmienia ??
egon47 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 Hmmm zauwazylem ostatnio ze po ostrzejszej jeździe turbo zaczyna swiecic czyli olej sie grzeje;/ wiem ze Pucek mial przypadek na Motulu 10W40 ze go zagotowal...
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 poważnie Pucek zagotowałeś olej?? Kurde jak ty jeżdziłeś i jak długo że ci się to udało ?? Silnik powiedział papa?? Ja na tym Gulfie teraz przeleciałem na autostradzie 1200km w 8h i temp oleju zupełnie w normie, wiadomo po mieście jak ostro dajesz to turbo lubi poświecic ale to raczej z tego że K03 małe jest a nie od oleju moim zdaniem...
egon47 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 Wtedy bylo upalanie Apu Puckowe i wiadomo ze jak niema Kata i program to na turbo bedzie wieksza temperatura;/
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 ale żeby aż tak zamęczyc olej - ja też nie mam kata u siebie
egon47 Opublikowano 5 Września 2012 Autor Opublikowano 5 Września 2012 I co polecacie zmienic olej z Motul 10w40 półsyntetyk na olejuValvoline 10W60 VR1 Racing częściowo syntetyczny
kkrawat Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Na pewno bedzie lepszy w wyzszych temp. - do upalania lepszy.
egon47 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Tylko boje sie ze mi porozszczelnia silnik na zimeringach;/
kamilb5 Opublikowano 6 Września 2012 Opublikowano 6 Września 2012 egon47 nic sie nie bój nic sie nie rozszczelni.
SebolA4 Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 egon47 nic sie nie bój nic sie nie rozszczelni. Dokładnie, lej dobry 10W60 i nie bój się o nic.Powinieneś bardziej uszczelnić silnik po takim przejściu.Jak będziesz dobrze zagrzewał silnik przed butowaniem to nic mu nie grozi.
endriuu Opublikowano 10 Września 2012 Opublikowano 10 Września 2012 Kolego a po co Ci olej do wyscigowych aut? 1.8T to nie jest silnik gdzie mozna zerwac film olejowy - nawet w 0W-30. zalej jakis dobry syntetyk - np Millers XFS 0W-40 i ciesz sie jazda. i pamietaj ze 75% zuzycia to zimny rozruch - 10W-60 dociera do wezlow tarcia 3 razy dluzej niz 5W-40.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się