razmus Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Witam. Kupiłem w zimę swoją A4. Dzisiaj jest pierwszy cieplejszy dzień 23*C w cieniu. Jeździłem po mięście w korkach i zauważyłem, że przy włączonym silniku mam prawidłowo 90*C, jednak, gdy go wyłączę temperatura rośnie do ok. 105*C może 110*C. Po ponownym uruchomieniu silnika temperatura w ciągu ok. 2min spada do 90*C i się utrzymuje. Gdy wyłączam silnik po zjechaniu z trasy gdzie prędkość auta była większa niż w korkach temperatura utrzymuje się na 90*C. Czy to jest normalne zjawisko?
razmus Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Opublikowano 30 Maja 2008 Sprzęgło wiskotyczne mam nowe i w opisanej sytuacji ciężko je zatrzymać, a wentylator chłodnicy się załącza.
Yelo Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Jest to zjawisko całkowicie normalne, płyn ma 90st. na pracującym silniku, przy obiegu wymuszanym przez pompę wody. Kiedy zgasisz motor, (który jest nagrzany i cały czas wydajnie chłodzony), chłodzenie zanika (prawie, pozostaje obieg konwekcyjny), ale i nie jest wytwarzane ciepło w silniku. Motor stygnie, ale temp. płynu wzrasta, bo 90st. było utrzymywanie dzięki intensywnemu obiegowi. Wszystko ok :th:
kondri Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Mam taki sam problem w moim 1.6 ADP po podłączeniu VAGA wyskakuje błąd czujnika. Co o tym myślicie?
przepychacz Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Mam taki sam problem w moim 1.6 ADP po podłączeniu VAGA wyskakuje błąd czujnika. Co o tym myślicie? najlepiej czujnik na podmiankę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się