marcin18T Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 WITAM, Po przygodach z paroma A4 rzedstawiam mojego nowego avanta . Audi A4 2.0 TDI 125 KW ,przelocik 128 tys km ,potwierdzony z niemcowni, wersja: S-line [E4J] WYPOSAŻENIE: -ABS, ESP,ASR - Wspomaganie kierownicy - Immobiliser - Centralny zamek w kluczyku (domykanie + otwieranie szyb z klucza) - Elektryczne szyby przód ,tył -elektryczne ustawianie i podgrzewane lusterka - Czarna podsufitka i wykończenia wnętrza S-line - 2x Podłokietnik,kubek tył - Climatronik 2 - strefowy - Nawigacja MMI z dużym kolorowym wyświetlaczem + zestaw głośnomówiący + Blotooth + czytnik na 2 karty SD -Tempomat - Nagłosnienie BOSE - Multifunkcyjna skórzana kierownica - 8XAIRBAG - czujniki parkowania -Chrom pakiet-relingi -automatyczna wycieraczka podczas cofania -felgi aluminiowe 18 cali -oryginalny hak audi -dokładka s-line tylny zderzak -listwy drzwi zewnętrzne s-line - Zawias S-line 1BV -Grzane stołki przód -Pełny Fis kolor -Zmieniarka na 6 CD w schowku pasażera -Pakiet "Schowek" -Pakiet "Oświetlenie" -Szyberdach MODYFIKACJE ; SZYBKI ŚCIEMA -ZROBIONE W PLANACH: XENONIK, SPRYSKIWACZE, FOTOCHROM-LUSTERKO ŚRODEK JAKIEŚ SPRĘŻYNKI -ŻEBY BYŁO NIŻEJ Jak macie jakieś podpowiedzi mile widziane Fotka jeszcze z lawety <br /><br />, <br /><br />, <br /><br />, <br /><br />, <br /><br />
marcin18T Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 dużo lepiej niż w serii nie ma tego znowu aż tak dużo ale 50 niutonków i 30 koni więcej robi swoje
mgtan Opublikowano 16 Września 2012 Opublikowano 16 Września 2012 Na seryjnym BRD jak pęka 200KM przy programie to już dużo...
marcin18T Opublikowano 17 Września 2012 Autor Opublikowano 17 Września 2012 Można powiedzieć że jazda po programie to czysta przyjemność
Maciek1807 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Witam , mam podobną audiczke i też 170 KM , możesz mi powiedzieć jak Twoje autko się zbiera , bo mój coś dopiero od 2,5 - 3 tys. obrotów się zbiera , co innego na autostradzie 230 km/h mam bardzo szybko , ale od zera to nie ma żadnych rewelacji , nie wiem czy ten typ tak ma. Możesz napisać jak Twój się zbiera Pozdrawiam
mgtan Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 u mnie przy 2200 to już czuc w plechach było. Pamiętac trzeba że BRD miały spory rozstrzał w zakresie w jakim się zbierały.
Maciek1807 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 A co myślisz o przeprogramowaniu kompa , ponoć 200 KM ma opłaca się to robić , no i mam jeszcze jedno pytanie: Pompa olejowa , a mianowicie czy naprawdę się tak dzieje ze wałki siadają ?
mgtan Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 BRD ma poprawione gniazdo przy wałku wyrównawczym. Konstrukcyjnie jest to podobne do siadających BLB/BRE itp 2.0 TDi PD ale tak naprawde nie trafiłem jeszcze na BRD któremu poleciał wałek. Co do softu - dobry indywidualny program u Mastersa czy Rogala i przy założeniu że masz dobre wtryskiwacze (a tak naprawde to jest najsłabsze ogniwo silników BRD) i powinieneś mieć 195KM-200KM i 400-420Nm. Różnice bedziesz czuc, inny samochód. Warto to zrobić.
Maciek1807 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 POMPA OLEJU AUDI A4 A6 PASSAT B6 2.0 TDI (2525602444) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a co myślisz o tej stronie , warto zmienić wałki u nich , czy może tylko naciągają na kasę Pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 A co myślisz o przeprogramowaniu kompa , ponoć 200 KM ma opłaca się to robić , no i mam jeszcze jedno pytanie: Pompa olejowa , a mianowicie czy naprawdę się tak dzieje ze wałki siadają ?nie wałki tylko zabierak i ewentualnie napęd pompy oleju
Maciek1807 Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 A ty wymieniałeś już? Dzwoniłem tam i mi powiedzieli że z wyjęciem pompy i regeneracją koszt 1100 zł plus 2 lata gwarancji - co myślisz o tym?
marcin18T Opublikowano 5 Października 2012 Autor Opublikowano 5 Października 2012 Co do dynamiki auta w seri nie byłem za bardzo zadowolony (przesiadłem się z 1.8t) ale dokładnie miałem tak jak ty,więć dlatego zrobiłem program,podobno te silniki wszystkie tak mają że wstają póżno,taki ich urok,po programie jest już dużo lepiej i ciągnie tak od 2200-5000,więć z programu jestem zadowolony,napewno go jeszcze zchamuje żeby wiedzieć dokładnie,nie mam dużego przebiegu więć narazie nie mogę narzekać na ten silnik
mgtan Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 po co chcesz grzevbać przy gniazdach, wybierakch? w BRD nie ma z nimi problemu jak były w niektórych słabszych modelach.
marcin18T Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Niedawno furka była na akcji serwisowej i dostała nowe wtryski.
mgtan Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 To sofick i zobaczysz wówczas jak BRD powinno jeździć
Ccartmanek Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 Piękna B7, a co z DPF'em zakładam, że miałeś lub masz nadal. Wycinałeś?
marcin18T Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Opublikowano 4 Lutego 2013 No niestety nadal mam ,i chyba najwyższy czas żeby o nim pomyśleć.
Ccartmanek Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 No niestety nadal mam ,i chyba najwyższy czas żeby o nim pomyśleć. Czyli zrobiłeś moda mając DPF? co na to tuner? jeżeli masz 170 serie, to chyba z DPF'em nie dało sie dużo z niego wyciągnąć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się