Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny przypadek - uciekające powietrze z kół.


A4_Dominik_WAW

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem dziwną przypadłość u siebie w aucie - opony pompuje na 2,4 dodam że mam 235/45/17 po okresie około tygodnia w oponach zostaje jakieś 2,1-2,2. Nie wiem w czym jest problem bo powietrze w żadnym z kół nie ucieka jakoś nadmiernie szybko raczej równomiernie. Czy złe wyważenie felg lub jazda po dziurawych ulicach może powodować takie zjawisko bo już nie wiem co mam o tym myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spada temperatura, spada cisnienie

zdejmij koło dmuchnij 3 bary i wrzuć do wanny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta przypadłość męczyła mnie już nawet w czasie wakacji. To widzę że muszę zorganizować jakąś większą wanne bo to jednak kawał opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spada temperatura, spada cisnienie

zdejmij koło dmuchnij 3 bary i wrzuć do wanny

dokładnie, pompowałeś koła i sprawdzałeś ciśnienie na "zimnych" oponach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już je dopompowywałem może z 15 raz. Cały czas na jednym kompresorze elektronicznym na orlenie. Pompowałem na rozgrzanych i na zimnych zawsze spada podobnie i to we wszystkich 4 gumach czasami są większe różnice czasami mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie masz "przeciek" na rantach

wez jakąś butelkę ze spryskiem wlej wode z płynem

i przelec wszystkie koła

cudów nie ma, musi gdzies uchodzic powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że dostał sie jakis syf miedzy felge a opone... ale żeby aż w czterech naraz..? :eusathink: podjedź z jedym kołem na wulkanizacje i niech opone zdejmną, porzadnie wyczyszczą felge, opone a przy zakładaniu niech dokładnie posmarują ją smarem, który klei no i jednocześnie uszczelnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym klejem też rozważam taką opcje, dodam jeszcze że felgi są po malowaniu (nie proszkowym) normalna akryl półmat, mają pierścienie centrujące i śruby pływające :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym czytał o swoich kołach :grin:

Zaraz po zakupie miałem ten problem (felgi kupiłem z nowymi ale juz założonymi oponami), powietrze uciekało w losowej kolejności z wszystkich kół.

Kuracja: wymiana wentyli na nowe, ja poszalałem i dałem ukryte. Porządne wyczyszczenie felg i gniazd wentyli od środka. Wiertara, delikatna szczotka i hejabanana. Całość na koniec potraktowana ironx.

Felgi czyste praktycznie jak z fabryki, do tego chłopaki w wulkanizacji porządnie wsmarowali tym dziwnym gumowidłem :kox::facepalm: felgi przed załóżeniem opon. Całość śmiga już 2 miesiąc i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może wystarczy dokręcić wentyle... a jak to nie pomoże, to wtedy kombinować. Koszt wkrętaka do wentyli to 5-10zł.... z tego co kojarze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego- dominikt1- miałem ten sam przypadek, pomogła wymiana wentylnic na nowe, od tej pory nie mam ubytku powietrza w kołach:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro się zabieram za to na poważnie - dziękuje za rady. Będę informował na bieżąco jak sprawy wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo powietrze uciekało między felgą a oponą wyczyściłem porządnie ranty i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co mi przychodzi na myśl to wyczyszczenie rantów alufelg i wymiana wentylnic. Ja również mam A4 B6 i oponki 235/45/17 i u mnie ciśnienie w oponkach trzyma wzorowo, jednakże ja wyczyściłem alusy sam a jak mi zakładali oczywiście na dziendobry powiedziałem aby wymieniono wentylnice na nowe. Ps. tak odchodząc od tematu wie ktoś czemu nie moge założyć wątku m.in. w dziale "sprzedam" czy nie dopełniłem jakiegoś obowiązku?

edit: ale gafa z mojej strony przeczytalem główny regulamin a nie dopatrzyłem się oddzielnego regulaminu w dziale sprzedaży fiu fiu:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co mi przychodzi na myśl to wyczyszczenie rantów alufelg i wymiana wentylnic. Ja również mam A4 B6 i oponki 235/45/17 i u mnie ciśnienie w oponkach trzyma wzorowo, jednakże ja wyczyściłem alusy sam a jak mi zakładali oczywiście na dziendobry powiedziałem aby wymieniono wentylnice na nowe. Ps. tak odchodząc od tematu wie ktoś czemu nie moge założyć wątku m.in. w dziale "sprzedam" czy nie dopełniłem jakiegoś obowiązku?

musisz mieć min 100 postów napisanych w działach technicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez miałem ten problem po malowaniu felg , musiałem zdemontowac wentyle i obczyscic miejsceich montazu z farby ,juz jest ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...