Okruchos Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Na podstawie fotostory z działu warsztat wziąłem sie za lewy zacisk z tyłu. Jakiś czas temu delikatnie ciekł przy zaciągnietym ręcznym ale ostatnio zauwazyłem ze nawet jak auto stoi bez zaciaagnietego recznego tylko na biegu to tez kilka kropel spadnie. Kupiłem kompletny zestaw naprawczy i wzialem sie do dzieła. I nastąpił pewien problem. Otóz powierzchnia trzpienia ktory jest zakonczony wieloklinem na dzwignie recznego jest zdeformowana. Wystepuja na niej duże wżery a oprócz tego tam gdzie jest strzałka powienien być rowek na oring uszczelniajacy ale widac w jakim to stanie jest: Uploaded with ImageShack.us Czy cześc pokazana na zdj mozna kupić oddzielnie??? czy pozostaje tylko kupno nowego zacisku??? ( nowe maja ceny zaporowe a uzywka niewiadomo jaka sie trafi) A moze kupić regenerowany???? ( tylko aby trafic na solidnie wykonana robote) jakies pomysły???? Zacisk jest zeliwny, autko z 96 roku
krzysiek21_01_1989 Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 Ja bym postawił na zakup innego, nie koniecznie nowego, czy regenerowanego. Przy swojej 80 miałem problem z jednym zaciskiem z tyłu, kupiłem dwa w cenie jednego, (90zł chyba), założyłem, odpowietrzyłem i działa super, a też cudowałem z regeneracją na własną rękę. Mnóstwo czasu straciłem i nerwów, a te mam naprawdę mocne, bo lubię takie prace:) Zaciski pewnie się różnią od tych z A 80, ale zasada działania widzę ta sama, jednak Audi pod tym względem się nie nauczyło... Ojciec w Mercedesie z 1993r. ma tarczobębny, super rozwiązanie, praktycznie poza tarczami i klockami bezobsługowe... Podsumowując, warto rozejerzeć się za używanymi zaciskami...
Dev Opublikowano 12 Września 2012 Opublikowano 12 Września 2012 daj dobry oring najlepiej ori i bedzie ok ale nie AutoFren-a, w miejscu gdzie jest wżer nie ma płynu i nie ma niebezpieczeństwa wycieku
Okruchos Opublikowano 13 Września 2012 Autor Opublikowano 13 Września 2012 daj dobry oring najlepiej ori i bedzie okale nie AutoFren-a, w miejscu gdzie jest wżer nie ma płynu i nie ma niebezpieczeństwa wycieku Ori znaczy sie jest jakis zestaw oryginalny naprawczy audi???? masz nr?? Bo wcześniej wkladałem wlasnie AutoFrena.
Dev Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 na Auto Frenie cieknie, ori nie kupisz wrzuc mi na PW adres to wysle Ci ze smarem do tłoczków
GregorX Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Ja miałem to samo,też takie wżery,ręcznego nie miałem, dzwigienki pozapiekane, kupiłem zestaw naprawczy Auto Frena,wymieniłem i przy zaciągniętym ręcznym ciekło..poradziłęm sobie tak, że ten oring z zestawu zamieniłem innym o 0,5-1 mm grubszym (dałem 30 gr za 2 szt.), cięzko było to poskładać, ale się udało, już ponad rok nic nie cieknie, a ręczny brzytwa.
Okruchos Opublikowano 15 Września 2012 Autor Opublikowano 15 Września 2012 Aj czas naglił (nast dnia wyjazd w trase) wiec sprawa zakonczona. Skonczylo się zakupem nowego zacisku jak bym miał wiecej czasu na pewno sam bym ogarnał naprawe dzieki za rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się