Klejk Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) no wiem, ale poprostu zapytalm bo wsumie jak wczoraj spojrzalem to tak mialem u siebie i wsumie to rozwiazanie nie bylo do konca dobre.. bo wlasnie doladowanie poitrafilo latac zamowie tez properfecta i zrobie tak jak ty, bo mialem jakiegos chinczyka ktory mi sie rozsypal takiego masz? http://allegro.pl/manual-boost-control-properfekt-mbc-turbo-tuning-i4588793861.html Edytowane 13 Września 2014 przez Klejk
koziol1172 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Dokładnie taki sam posiadam Daniel jeździsz na seryjnym programie????
koziol1172 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Odświeżam temat próbując zwalczyć ten problem u siebie Chce zrobić to auto by jeździło z powrotem na n-75 Miałem już kupować przepustnice ale coś mnie tchnęło by spróbować tą reanimować i dokładnie się przyjrzeć problemowi rozebrałem i w środku błysk, już raz ją profilaktycznie czyściłem, do tego przyjrzałem się ścieżkom, wyglądają dobrze i potraktowałem preparatem do regeneracji potencjometrów. W sumie to trzy razy na postoju przez kilka minut na zgaszonym silniku ruszałem gazem obserwując vaga, logowałem i przeglądałem potem i nic, na postoju można ruszać i ruszać i nic się nie zatnie, błędu nie złapie. Na odpalonym silniku, też kilka razy to robiłem stojąc i ruszając gazem, też bezawaryjnie.... Dopiero podczas jazdy łapie ten błąd, wartość położenia zatrzymuje się w vagu na 45.1 i stoi, w kodach jest błąd. Po skasowaniu i wejściu w bloki parametr już pracuje normalnie. Druga sprawa, jedziemy, wartość położenia podąża za ruchem nogi i za chwilę znów błąd , cały czas widnieje 45.1 , nie kasuje błędu i wciskam gaz do końca i przytrzymanie i wskakuje wartość maksymalna po czym położenie przepustnicy podąża za ruchem nogi......dopóki nie przytrzymam pełnego gazu to po złapaniu błędu wartość będzie stała pomimo długiej jazdy i lekkim ruszaniem gazem.... MAm z tego wszystkiego logi Wniosek taki że w moim przypadku to nie chodzi o przepustnice tylko mam wrażenie że ECU fiksuje. Dodam jeszcze że wsadziłem raz brata i na postoju ruszał cały czas gazem a ja szarpałem wiązką od samej przepustnicy do ecu i nic się nie działo parametr normalnie podążał, dlatego przewody wstępnie odpuszczam. Sorry wszystko trochę chaotycznie napisane
Klejk Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 no niestetyy watpie czy to ECU ja u sibie podmianialem ECU i bylo to samo.... wsumie to u mnie na ten moemnt problem znikl.. a nic z tym nie robilem.. od jakies 4 miesiecy tego bledu u siebie nie widzialem.. PS.. kolego koziol1172 miales dzownic
DamianAEB Opublikowano 19 Marca 2021 Opublikowano 19 Marca 2021 Witam Panowie, wiem że minęło kilka lat ale mam identyczny problem jak wy, walczę z nim już kilka miesięcy i ręce mi opadają, wymieniłem dokładnie to samo i nie przyniosło to żadnego skutku, kolega Klejk napisał że jednak błąd nie wrócił, może wymieniłeś jakąś część która to powodowała a nie zdawałeś sobie z tego sprawy? Jestem wręcz pewny że nie powodują tego przewody bo tak samo jak u was błąd pojawia się po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi, a dokładniej gdy samochód osiągnie optymalna temperaturę pracy, od około 80°C w górę, na zimnym silniku NIGDY nie wystąpił u mnie błąd, pozdrawiam mam nadzieję że ktoś odpisze i pomoże! ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się