Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Powracajacy blad 16505 POMOCY!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no wiem, ale poprostu zapytalm :)

bo wsumie jak wczoraj spojrzalem to tak mialem u siebie i wsumie to rozwiazanie nie bylo do konca dobre.. bo wlasnie doladowanie poitrafilo latac :) zamowie tez properfecta i zrobie tak jak ty, bo mialem jakiegos chinczyka ktory mi sie rozsypal ;)

takiego masz?

http://allegro.pl/manual-boost-control-properfekt-mbc-turbo-tuning-i4588793861.html

Edytowane przez Klejk
Opublikowano

Dokładnie taki sam posiadam


Daniel jeździsz na seryjnym programie????

Opublikowano

Nie ;) ponad 190 km ;)

Opublikowano

Odświeżam temat próbując zwalczyć ten problem u siebie

Chce zrobić to auto by jeździło z powrotem na n-75

Miałem już kupować przepustnice ale coś mnie tchnęło by spróbować tą reanimować i dokładnie się przyjrzeć problemowi

rozebrałem i w środku błysk, już raz ją profilaktycznie czyściłem, do tego przyjrzałem się ścieżkom, wyglądają dobrze i potraktowałem preparatem do regeneracji potencjometrów.

W sumie to trzy razy na postoju przez kilka minut na zgaszonym silniku ruszałem gazem obserwując vaga, logowałem i przeglądałem potem i nic, na postoju można ruszać i ruszać i nic się nie zatnie, błędu nie złapie. Na odpalonym silniku, też kilka razy to robiłem stojąc i ruszając gazem, też bezawaryjnie.... Dopiero podczas jazdy łapie ten błąd, wartość położenia zatrzymuje się w vagu na 45.1 i stoi, w kodach jest błąd. Po skasowaniu i wejściu w bloki parametr już pracuje normalnie.

Druga sprawa, jedziemy, wartość położenia podąża za ruchem nogi i za chwilę znów błąd , cały czas widnieje 45.1 , nie kasuje błędu i wciskam gaz do końca i przytrzymanie i wskakuje wartość maksymalna po czym położenie przepustnicy podąża za ruchem nogi......dopóki nie przytrzymam pełnego gazu to po złapaniu błędu wartość będzie stała pomimo długiej jazdy i lekkim ruszaniem gazem.... MAm z tego wszystkiego logi

Wniosek taki że w moim przypadku to nie chodzi o przepustnice tylko mam wrażenie że ECU fiksuje.

Dodam jeszcze że wsadziłem raz brata i na postoju ruszał cały czas gazem a ja szarpałem wiązką od samej przepustnicy do ecu i nic się nie działo parametr normalnie podążał, dlatego przewody wstępnie odpuszczam.

Sorry wszystko trochę chaotycznie napisane

Opublikowano

no niestetyy watpie czy to ECU ja u sibie podmianialem ECU i bylo to samo....

wsumie to u mnie na ten moemnt problem znikl.. a nic z tym nie robilem.. od jakies 4 miesiecy tego bledu u siebie nie widzialem..

PS.. kolego koziol1172 miales dzownic :)

Opublikowano

Witam Panowie, wiem że minęło kilka lat ale mam identyczny problem jak wy, walczę z nim już kilka miesięcy i ręce mi opadają, wymieniłem dokładnie to samo i nie przyniosło to żadnego skutku, kolega Klejk napisał że jednak błąd nie wrócił, może wymieniłeś jakąś część która to powodowała a nie zdawałeś sobie z tego sprawy? Jestem wręcz pewny że nie powodują tego przewody bo tak samo jak u was błąd pojawia się po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi, a dokładniej gdy samochód osiągnie optymalna temperaturę pracy, od około 80°C w górę, na zimnym silniku NIGDY nie wystąpił u mnie błąd, pozdrawiam mam nadzieję że ktoś odpisze i pomoże! ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...