Jump to content
IGNORED

[B5 AVG] Brak mocy na zimnym silniku


topor
 Share

Recommended Posts

Witam

dzisiaj na dzien dzie3cka moja audika zrobila mi zajebisyty pprezent. Mianowicie turbina przy zimnym silniku w ogole sie nie zalacza.... czuje sie tak jakbym jezdzil moja stara ibiza SDI. po rozgrzaniu silnika juz jest jako tako, mozna odczuc turbinke ale tez nie jest to co powonno sie dziac...

wie moze ktos jak rozwiklac ten problem??

Link to comment
Share on other sites

Podepnij Vag'a, zrób logi i zobaczysz co mu dolega.

Link to comment
Share on other sites

może dziura gdzieś i powietrze spyla, może przepływomierz, może turbina klęka

dużo może, zrób tak jak kolega powyżej napisał :th:

Link to comment
Share on other sites

najlepsze ze czasem jest moc... czasem jej nie ma:/ juz mnie szlak trafia. szukam teraz kogos kto mi loi zrobi.

Link to comment
Share on other sites

logi dynamiczne zrobione... Nie wiedzielm ze w moim miesxcie jest warszta tylko do audi... logi wykazaly sprawnosc turbiny i wszytskiego innego.. Wg. mechanika to zle ustawiony rozrzad i zaplon ktory robioem 2 tyg. temu. Wiec jutro pojade na mala reklamacje.

Link to comment
Share on other sites

vagiem czy jak?? mechanior powiedzial ze all ok

a ja w ym jesrtem w sumie laikiem.

Link to comment
Share on other sites

logi dynamiczne zrobione... Nie wiedzielm ze w moim miesxcie jest warszta tylko do audi... logi wykazaly sprawnosc turbiny i wszytskiego innego.. Wg. mechanika to zle ustawiony rozrzad i zaplon ktory robioem 2 tyg. temu. Wiec jutro pojade na mala reklamacje.

watpie ....

dawaj logi z tej diagnozy ....

Link to comment
Share on other sites

logow nie posiadam... nic nie dostalem. ;(

Link to comment
Share on other sites

logow nie posiadam... nic nie dostalem. ;(

no to doopa ....

umow sie z jakims klubowiczem z okolicy ktory jest w posiadaniu Vag'a i zrobcie pelna diagnoze ...

[p.s mechanik mowil cos o bledach .... ? ]

bardziej sklanialbym sie w kierunku jakiegos wysranego czujnika/miernika ... ale to tylko gdybanie :mysli:

Link to comment
Share on other sites

bledow nie bylo w ogole... na vagu sprawdzil tylko ze jest zle ustawiony zaplon. [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2008, 21:12 _________________________________________________dodam tylko teraz ze brak mocy odczuwalny jest na zimnym jak i cieplym silniku.

Link to comment
Share on other sites

dodam tylko teraz ze brak mocy odczuwalny jest na zimnym jak i cieplym silniku.

a jak praca silnika,jak dymienie podczas deptania ... ?

Link to comment
Share on other sites

co do pracy silnika mam tez male zastzrezenia... czasem sie cholernie telepie.. i tzresie buda.. a co do dymienia .. to go w ogole nie ma

Link to comment
Share on other sites

co do pracy silnika mam tez male zastzrezenia... czasem sie cholernie telepie.. i tzresie buda.. a co do dymienia .. to go w ogole nie ma

moze rozrzad przeskoczyl ....

Link to comment
Share on other sites

tak wlasnie powiedzial mechanik z audi... zebym zareklamowal wymieniany rozrzad.

Link to comment
Share on other sites

Panowie jakby rozrząd przeskoczył to by auto albo nie paliło w ogóle albo jeździłoby jak traktor.

Z resztą jakby tak sobie znikąd rozrząd przeskoczył, to obstawiam że kolego miałby teraz większy problem niż brak mocy.

Link to comment
Share on other sites

... jezdzi jak traktor. problem z moca zaczal sie jakos po 5 dniach odebrana auta z warsztatu. Auto pod vaga podpite.. zadnego bledu. wg logow wszystko dziala ok procz zaplony.. dolot sprawdzony, nigdzie powietrze nie ubywa.. pomysly mi sie juz skonczyly ;(

Link to comment
Share on other sites

umowiony jestenm na czwartek rano... i Panowie z Volks-Merc beda rezac.

Link to comment
Share on other sites

kolego topor czy możesz powiedzieć czy uporałeś się z tym problemem bo niestety mam ten sam..

Auto rano jak jest zupełnie zimne odpala normalnie, na wolnych obrotach chodzi spoko ale zupełny brak mocy. Mogę wcisnąć pedał w podłogę a obroty podniosą się do ok 2tys. kiedy się rozgrzeje jak ma gest to pociągnie do 3tys a jak gestu nie ma to potrafi cały czas swoją pracę ograniczać do ok 2 - 2,5tys obrotów

Jestem na etapie szukania kogoś kto w mojej okolicy zrobi mi pełną diagnostykę silnika ale na razie nikt się nie znalazł.

A może mam ten sam przypadek co kolega topor

Link to comment
Share on other sites

proponuje zacząć od wymiany filtra paliwa i sprawdzenia czy prócz ropy pompa nie zasysa powietrza

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...