arris_88 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 Dziś przyszła pora na niemały jak dla mnie wydatek. Chciałem mądrze zainwestować pieniądze aby odnowić lakier. Pacjent - moje auto ma ogólnie zadbany lakier. Nie ma większych uszkodzeń i rys oprócz swirli od nieumiejętnego mycia. Myślę o podjęciu takich kroków: 1. Umycie auta pianą aktywną - AutoBrite Dicerct Foam, 2. Umycie auta na 2 wiarda + seperatory. 3. Zmycie smoły z lakieru - AB D Tonic. 4. W razie potrzeby w ruch pójdzie glinka - Auto - Clay, 5. IPA, 6 Menzerna IP 2000 + zółty pad Honey - polish, 7. IPA, 8. Memzerna SF 4000 + czarny pad Urban karbowany - finish, 9. IPA, 10. Wosk - FK 2685 - 2 warstwy w godzinnym odstępie czasowym, 11. No i wisienka na torcie - AB D Seal. Co myślicie o takim zabezpieczeniu na zimę. Może wypowiedziałby się ktoś z forumowych detailistów, gdyż będzie to mój debiut. Fotki środków:
alarec Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 To ze masz tak duzo tej IPY to nie znaczy że tak dużo musisz jej zużyć
arris_88 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 To ze masz tak duzo tej IPY to nie znaczy że tak dużo musisz jej zużyć Ipy mam 1 litr, ale ją się rozcieńcza. Czyli wg Ciebie kiedy mam używać IPY?
Gracjan Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 IPA 1:1 z wodą destylowaną Używasz po każdym użyciu pasty, żeby zobaczyć ile usunęło a ile przykryło
ShowCarShine Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 arris_88 Kolejność prawidłowa. Glinka koniecznie a nie tylko w razie potrzeby. Wosk - dobrze dobrałeś firmę, ale model 2685 nie jest zbyt trwały nawet latem, a co dopiero zimą tak poza tym to OK. ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- No i mikrofibry, tego nigdy za dużo
arris_88 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 arris_88 Kolejność prawidłowa. Glinka koniecznie a nie tylko w razie potrzeby. Wosk - dobrze dobrałeś firmę, ale model 2685 nie jest zbyt trwały nawet latem, a co dopiero zimą tak poza tym to OK. ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- No i mikrofibry, tego nigdy za dużo Lepszy na zimę będzie Coli 478? Słyszałem o nim dobre opinie, ale podobno bardzo łapie kurz. Myślę dać 2 aplikacje wosku w odstepie 1 godziny, a na to jeszcze Seal - dzięki temu lakier jeszcze lepiej będzie się błyszczał.
alarec Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Albo FK1000p. Tester spokojnie starczy na kilkanascie razy.
arris_88 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 Albo FK1000p.Tester spokojnie starczy na kilkanascie razy. Słyszałem różne opinie o tych testerach, że niby jakieś potrafią być kombinowane (przetapiane itp.). Więc jak coś wolę wziąć całą ori puchę. Przynajmniej mam pewność, że nikt nie grzebał przy tym. ---------- Post dopisany 28-10-2012 at 11:31 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2012 at 23:50 ---------- Dodałem fotki wnętrza w 1 poście. Czym mogę wygładzić zmęczoną już troszkę skóre na boczku. Dodam że regularnie stosuje Leather Conditioner. Pytanie nr. 2 na dziś - co wg was pomoże mi w wygładzeniu tych wgnieceń w skórze:
turzol Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Takie wgniecenia można zniwelować tylko poprzez ostrożne podgrzewanie opalarką i tzw. walcowanie powierzchni skóry palcami. Warto poćwiczyć na jakimś elemencie, który masz przeznaczony na straty zanim narobisz kuku tutaj nieco wiecej o tym Wgniecenia i zagniecenia na skórach - usuwanie www.lederzentrum.pl - YouTube
arris_88 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Takie wgniecenia można zniwelować tylko poprzez ostrożne podgrzewanie opalarką i tzw. walcowanie powierzchni skóry palcami. Warto poćwiczyć na jakimś elemencie, który masz przeznaczony na straty zanim narobisz kukututaj nieco wiecej o tym Wgniecenia i zagniecenia na skórach - usuwanie www.lederzentrum.pl - YouTube Turzol próbowałem i nic... Może rzeczywiście muszę na innej skórze poćwiczyć... ---------- Post dopisany 29-10-2012 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 28-10-2012 at 11:37 ---------- Po rozmowie z bardziej doświadczonymi detailerami z naszego forum zmieniłem wybór wosku na zimę na Collinite 476S. ---------- Post dopisany 16-01-2013 at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany 29-10-2012 at 11:48 ---------- Dziś na pokład wszedł kolorowy FIS - na moje nieszczęście pasował tylko 1 licznik 8E0 920 930 J gdyż mam auto z początku produkcji. Miałem bezsenną noc, popijając piwo wysyłałem do ludzi z allegro sms-y, że szukam takiego licznika. Wpołowie nocy piwka mnie ścięły, a rano obudził mnie sms, że w Szczecinie około kilometra od mojego miejsca zamieszkania koleś ma taki licznik. Chciałbym w tym miejscu podziękować koledze "cwiara" za pomoc merytoryczną, facet ma naprawdę wielką wiedzę i mi bardzo pomógł. Efekt tego jest taki... Trzeba tylko cany pociągnąć bo niby mam, kodowanie zrobione, są na swoim miejscu, podświetlenie się wyłącza i włącza ze światłami, ale nie mam RDS-a i strzałek z RNS-e.
Gość cwiara Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 No teraz to inaczej. Cany muszą być, a w pierwszych rocznikach właśnie chyba trzeba było podłączać o ile pamiętam.
arris_88 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 No teraz to inaczej. No cany muszą być, a w pierwszych rocznikach właśnie chyba trzeba było podłączać o ile pamiętam. Cany pociągnięte, licznik zakodowany. ---------- Post dopisany 12-09-2013 at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2013 at 21:32 ---------- Czas odkurzyć mój temat. Od czasu założenia kolorowego licznika, postanowiłem zmienić zewnętrznie auto. Na początku zakupiłem od Turzola spojler S-line na klapę. Gdy go założyłem autu zaczęło czegoś brakować w wyglądzie więc postanowiłem działać dalej. Po skrupulatnym przeszukiwaniu allegro ustrzeliłem przedni zderzak S-line, listwy drzwiowe S-line, zderzak tylni S4 (bardziej mi się podoba niż S-line), oraz wydech - od tłumika środkowego, do końcowego. Do całości dodałem końcówki Ulter Sport N1 90RS. Całość wygląda... Sami ocencie.
tomekhxc Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 ta biala nic na stolkach wyglada zajefajnie:kox:
Gość cwiara Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Auto pieknie sie prezentuje Montuj kiere z B7 odświeży wnętrze, a mając rns-a to juz wogóle bajka
arris_88 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Tylko w przypadku kiery B7 airbag jest dwufazowy, a w B6 jednofazowy. Orientuje się ktoś czy da radę przełożyć wnętrzności poduchy b6 do airbaga B7?
laszek91 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 No szwagier teraz większe koła i będzie miażdżyło całkowicie
Gość cwiara Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Tylko w przypadku kiery B7 airbag jest dwufazowy, a w B6 jednofazowy. Orientuje się ktoś czy da radę przełożyć wnętrzności poduchy b6 do airbaga B7? Wnetrznosci nie przelozysz. Jedyne rozwiazanie to podlaczyc sie pod jeden ladunek, i przy strzale odpala sie jedna poducha. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
arris_88 Opublikowano 16 Września 2013 Autor Opublikowano 16 Września 2013 Tylko w przypadku kiery B7 airbag jest dwufazowy, a w B6 jednofazowy. Orientuje się ktoś czy da radę przełożyć wnętrzności poduchy b6 do airbaga B7? Wnetrznosci nie przelozysz. Jedyne rozwiazanie to podlaczyc sie pod jeden ladunek, i przy strzale odpala sie jedna poducha. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Ktoś to testował z naszego klubu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się