kiniogs Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 witam, od jakiegoś czasu samoczynnie przełącza mi na benzynę, nie ma reguły czy ciepły czy zimny, nie ma znaczenia ile gazu w baku. czy ktoś może spotkał się już z takim problemem?i czy coś we własnym zakresie można zaradzić? (listwa valtek, gaz chyba stag 300)
waskivw Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Napisz coś o samochodzie i o instalacji ,ile ma lat , jaki reduktor ?
kiniogs Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 reduktor to nie wiem, chyba tomasetto jutro sprawdze. auto 96 r, 1.6 adp, od 5 ciu lat na gazie sekwencyjnym(około 100.000 zrobione) wymieniane filtry na bieżąco. jazda przeważnie trasa bo 40 km do pracy dojezdzam. potrafi odrazu po przełączeniu na gaz wrocic na benz. a niekiedy po klika dni nie ma problemu
MATIUS Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 stawiam na map sensor miałem taki objaw wymiana ustrojstwa pomogła koszt w zależnosci od modelu instalacji gazowej np ja mam kme i miałem map sensor któy juz nie jest produkowany.... musiałem kupić inny i gazownicy lekko przerobili mi instalke koszt 250zł
darko Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 kolego można gdybać może to może tamto,najprawdopododniej coś ze sterownikiem gazu.Jakiś ogarnięty gazownik i powinno być po problemie.
waskivw Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Filtry piszesz że wymieniasz , więc bez kompa będzie ciężko, objaw padającego reduktora,rozkalibrowanej i brudnej listwy, a tak na marginesie Valtek to najgorszy szmelc , jak masz trochę funduszy zainwestuj chociaż w REG FAST . Może być też problem z elektrozaworami , luźne styki bądź padająca cewka EZ.
kiniogs Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 co do valtek to wiem juz ze to gówno. niestety po zamontowaniu sie dowiedziałem
darko Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 we własnym zakresie to możesz tylko sprawdzić czy reduktor lub listwa wtryskowa nie puszcza gazu do kolektora ale jakby coś puszczało to z rana miałbyś problem z odpaleniem. ---------- Post dopisany at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- gówniane walteki to były tylko żółte reszta jest spoko.
waskivw Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 [/color]gówniane walteki to były tylko żółte reszta jest spoko. Jeździsz na nich ? to powodzenia i nie wciskaj ludziom kitu bo za cene Valteka można kupić sobie lepszą listwę i mieć spokój np.z kalibracją i rozjazdami map. Ps. jak zaczynałem zabawe z lpg to też tak myślałem:grin:
darko Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 [/color]gówniane walteki to były tylko żółte reszta jest spoko. Jeździsz na nich ? to powodzenia i nie wciskaj ludziom kitu bo za cene Valteka można kupić sobie lepszą listwę i mieć spokój np.z kalibracją i rozjazdami map. Ps. jak zaczynałem zabawe z lpg to też tak myślałem:grin: kolego nie polecam ich nikomu tylko napisałem,że są w porównaniu do żółtych normalne. Ja mam listwę AC W01 i Staga QBOXA .
waskivw Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 A wiesz jaka różnica jest między nimi , taka że kolory cewek to tylko inna oporność , a budowa i zasada działania jest taka sama , a ty piszesz że oprócz żółtych reszta jest spoko i w dodatku nawet na nich nie jeździłeś, więc nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.
darko Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Kolego jak bym nic o nich nie wiedział tobym siedział cicho i nic nie pisał ale tak się zdarzyło,że na temat gazu i instalacji gazowych mam trochę pojęcia.Budowa i zasada działania jest taka sama ale jakość materiału z jakich jest zrobiona listwa wtryskowa w porównaniu do żółtych jest lepsza bo żółte po jakimś czasie nadawały się tylko do kosza.Nie bulwersuj się tak kolego bo to szkodzi zdrowiu.Nikt nikomu tutaj nic nie narzuca tylko stara się raczej pomóc.Pozdrawiam.
kiniogs Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 witam, wymieniłem listwe bo 2 gi i 4 ty wtrysk wogole padły, ale mało pomogło. wymieniłem map sensor i problem zniknął. wina lezała chyba po stronie mapsensora bo pokazywał zerowe cisnieie i podcisnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się