dziczek.k 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 mam problem w postaci gdyz silnik faluje na biegu jałowym i trzęsie budą. bardzo czesto pojawia się błąd <00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent> nie wiem czego może dotyczyć. dodam że nastawnik został wyczyszczony jednak nie można ustawić kąta wtrysku gyż strasznie faluje nie można odczytac konkretnych wartości. Proszę o jakieś porady może ktos miał podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 N108 sprawny? Moze nie daje rady doregulowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziczek.k 0 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 a jak go sprawdzić .. przez vaga czy jest inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audix 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 vag-engine-output tests Podczas testu n108 silnik ma wyraźnie chodzic raz twardo raz miękko (wczesny -późny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daw2 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Może skoczył pasek... balbo klin na wale sie wyrabia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Kolego najpierw sprawdż jaką ustawiłeś dawkę paliwa oraz napięcie na czujniku RSW nastawnika. Jeśli masz złe wartości to autem będzie szarpać i obroty będą falowały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Zgadzam się. Miałem to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziczek.k 0 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 dodam ze autko na zrobiny program... sprawdzałem czujnik n108 i działczy. może ktoś podpowie jakie optymalne wartości mają byc ustawione... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruzo 0 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 sprawdz na vagu jezeli masz dawke ponizej 3mg/r do bedzie tak telepal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek5042 0 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 mam podobny problem jak kolega wyżej. tylko u mnie dzieje się tak na zimnym silniku i wtedy dymi. wie ktoś co to może być? dodam że gdy silnik się nagrzeje to nie ma tego problemu tylko na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziczek.k 0 Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 sprawdzałem rsw na rozgrzanym motorze i jest 920 chyba trochę za dużo..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się