Skocz do zawartości
IGNOROWANY

"Pocenie" silnika.


Hister123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkim fanów marki OOOO ;)

Ostatnio zauważyłem, że w jednym miejscy widać olej. Załączę zdjęcie z zaznaczonym miejscem (to miejsce jest pod obudową). Proszę kolegów o powiedzenie co to jest i dlaczego tam się zbiera olej. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam ;)

http://imageshack.us/a/img715/3064/silniczek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to jest bolączka tych silników , miałem dwa AVF-y , teraz mam AWX-a i we wszystkich egr się pocił , tak jak kolega wyżej pisał jest masę wiadomości , tylko poszukaj , nie jest to niebezpieczne dla silnika , ale np. plecionka poniżej egr-a ucierpi na pewno ( będzie na nią kapał olej) , można wymienić egr , albo go zaślepić , ale niekoniecznie to pomoże , szukaj , szukaj i jeszcze raz szukaj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie zaslepic tylko kupuj nowy - uzywki sprawnej a przede wszystkim szczelnej nie znadziesz. kolega wyzej napisał jest to bolączka tej technologii...

sa rzeźbiarze i sie bawia w jakies rureczki wężyki aby ten olej sie zbierał do butelki umieszczonej gdzies pod maska-ale to takie druciarstwo.

nowy perburg 500zł i masz spokuj. w moim podpisie masz link sklepu kolege z forum (dzik) prowadzi sklep i ci po rabatach załatwi i wyśle pod wskazany adres...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego SotoM wytlumacz mi jaki jest sens kupowac nowego egr ? przeciez za ta kase mozna mieć np sprzeglo w razie czego czy inna czesc ktora jest naprawde potrzebna. Egr w silniku jest praktycznie niepotrzebny. Poczytaj forum to dowiesz sie do czego on służy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego SotoM wytlumacz mi jaki jest sens kupowac nowego egr ? przeciez za ta kase mozna mieć np sprzeglo w razie czego czy inna czesc ktora jest naprawde potrzebna. Egr w silniku jest praktycznie niepotrzebny. Poczytaj forum to dowiesz sie do czego on służy

Dzięki EGR więszkość silników spalinowych jest w stanie spełnić wymagania norm czystości spalin. Rozumiem, że niepotrzebnie. Silnik wyjechał z EGR to ma go mieć bo po to dostał cały zestaw czujników a jego soft uwzględnia dość mocno obecność układu recyrkulacji spali.

Jak chcesz doradzać to napisz obiektywnie a nie wciskaj swój punkt widzenia , dość powszechny ale co nie oznacza że prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaseq1 - ktos kto sie zna wcale by sie niedziwił dlaczego dalem taka radę a nie inna (taka była by naprawa w autoryzowanym serwisie )...

poczytac forum...a ty...nie mozesz mi i innym tego wytłumaczyc...?

za miast forum wolę dokumentacje napraw a jesli takowej nie posiadam zapytam sie o rade 4umowicza u ktorego widze ze ma łep na karku i daje normalne rady

kto co jak zrobi aby sie ratowac najtaniej- to mnie nie obchodzi...

masz inne rade napisz... kolega bedzie miał w czym przebierac i liczyc co mu sie oplaca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co wiem,na pierwszy montaż szły Pierburg. Ja kupiłem taki - ZAWOR EGR SKODA VW PASSAT AUDI A4 A6 ORYGINAŁ (2669614776) - motoAllegro . Na razie śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szukaj tanich okazji bo się okaże, że kupisz nie lepszy od tego co masz. Myślę, że Pierburg będzie odpowiedni (nie wiem czy Wahler robił EGR y) jeśli masz założyć nowy zawór. Ja za ori do AVB dałem 76o złotych bo nie mam zaufania do zamienników nawet jeśli produkowane przez te same firmy co części sygnowane przez Audi.

Właśnie z powodu ceny jeden z kolegów poddał w wątpliwość sens takiej wymiany no ale jak robić to do porządku.

Weź no poszykaj w dziale części jest chyba kontakt to kolegi TOM77 czy jakoś tak (przepraszam za ew. pomyłkę), on organizuje forumowiczom pewne części po lepszych cenach. Myślę, że to będzie najlepsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli cieknie Ci z otworków w EGR to tylko wymiana, natomiast jeżeli cieknie z połączenia EGR <-> kolektor to wymieniasz oring i powinno pomóc.

---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:16 ----------

miałem podobny przypadek, zobacz w moim wątku, u mnie pomoglo czyszczenie i wymiana uszczelek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciagasz EGR. A potem najzwyczajniej czyścisz albo mechanicznie - wydrapując osad, albo chemicznie mocząc np w nafcie itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...