Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] analiza logów


Recommended Posts

Posted

Witam podepnę się do tematu proszę o analizę logów audi a4 1,9 tdi 1996r AFN.

Atko traci moc powyżej 2000 obr. proszę o analizę logów:Log (0 - 008,010)

Log (1 - 004)

Log (2 - 003,011)

Log (3 - 011)

Log (4 - 003)

Log (5 - 000,000)

i jeszcze jedno od kilku dni auto żle odpala jak jest gorące ,na zimnym OK.

Posted

kazimierz7777 przepływka w twoim aucie jest martwa podwójnie... totalny trup

spróbuj na początek podmienić a później zamieść przyzwoity komplet logów

Posted

dzięki TOMMY ,a wiesz może czemu swoim vagiem 311 nie mogę zrobić loga 011 BS ststycznego ?????????

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

a, jaki tojest przyzwoity komplet logów?,możesz napisać ? stawiam dopiero pierwsze kroki w diagnostyce

Posted

Przede wszystkim musisz odczytać błędy i je zamieścić.

W tej sytuacji zamieść komplet statycznych i bs. w dziale diagnostyka vag masz obszerny opis jak tego dokonać i jakie grupy należy zalogować.

Nie próbuj tylko bez celu gnieść auta zanim nie podmienisz przepływki.

Posted
kazimierz7777 przepływka w twoim aucie jest martwa podwójnie... totalny trup

spróbuj na początek podmienić a później zamieść przyzwoity komplet logów

ładnie kolege zaraz wpakujesz w zakup przeplywki;/

Widac ze turbo wchodzi w stan awaryjny i odłacza.Musisz zrobic nowe logi,jak straci moc gasisz odpalasz i kolejny.

Posted
dzięki TOMMY ,a wiesz może czemu swoim vagiem 311 nie mogę zrobić loga 011 BS ststycznego ?????????

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

a, jaki tojest przyzwoity komplet logów?,możesz napisać ? stawiam dopiero pierwsze kroki w diagnostyce

Statyczne: 000, 001, 003 ,004, 007, 013, 018, 023

BS: 000, 003, 011

Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.

PS. Pamiętaj o tym co napisał vauxall95

Posted

wydzieliłem do osobnego wątku bo sie bałagan robi...

  • 2 weeks later...
Posted

Panowie problem rozwiązany, ruszałem sztangą od turba prawie godzinę i czułem lekki opór u samej góry to znaczy przed samą górą jak by coś blokowało ,po tym godzinnym zabiegu sztanga poruszała się bez przeszkód .

A teraz: Test na prostej III bieg pedał w podłogę i obroty na 5000 doszły z tyłu czarny dym .

Teraz auto śmiga, nie łapie trybu awaryjnego,nie wiem jak na długo ale mam jeszcze zamiar wyciągnąć turbo i zanurzyć je w pojemniku z jakimś środkiem odtłuszczającym.Nie wiem ,czy to dobry pomysł czytałem gdzieś o tym,nie chcę rozbierać bo mógłbym może coś popsuć.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie się moim problemem .

Posted

Zanurzenie nic nie da. Niby sporo syfu wypłuczesz, ale wżery czy rysy pozostaną, a trzeba wszystko dobrze wypolerować. Ostatnio widziałem na YT jak jakiś "fachowiec" czyścił tak turbo - nna Twoim miejscu poświęciłbym trochę więcej czasu, ale zrobił to jak należy.

Posted

Biszczan a wiesz dlaczego mój vag com311 nie widzi logu 011 BS ???

Posted

To nie VAG go nie widzi... ot Twoje ECU nie ma tej funkcji.....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...