kazimierz7777 0 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam podepnę się do tematu proszę o analizę logów audi a4 1,9 tdi 1996r AFN. Atko traci moc powyżej 2000 obr. proszę o analizę logów:Log (0 - 008,010) Log (1 - 004) Log (2 - 003,011) Log (3 - 011) Log (4 - 003) Log (5 - 000,000) i jeszcze jedno od kilku dni auto żle odpala jak jest gorące ,na zimnym OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 kazimierz7777 przepływka w twoim aucie jest martwa podwójnie... totalny trup spróbuj na początek podmienić a później zamieść przyzwoity komplet logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierz7777 0 Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 dzięki TOMMY ,a wiesz może czemu swoim vagiem 311 nie mogę zrobić loga 011 BS ststycznego ????????? ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ---------- a, jaki tojest przyzwoity komplet logów?,możesz napisać ? stawiam dopiero pierwsze kroki w diagnostyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Przede wszystkim musisz odczytać błędy i je zamieścić. W tej sytuacji zamieść komplet statycznych i bs. w dziale diagnostyka vag masz obszerny opis jak tego dokonać i jakie grupy należy zalogować. Nie próbuj tylko bez celu gnieść auta zanim nie podmienisz przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 kazimierz7777 przepływka w twoim aucie jest martwa podwójnie... totalny trupspróbuj na początek podmienić a później zamieść przyzwoity komplet logów ładnie kolege zaraz wpakujesz w zakup przeplywki;/ Widac ze turbo wchodzi w stan awaryjny i odłacza.Musisz zrobic nowe logi,jak straci moc gasisz odpalasz i kolejny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 dzięki TOMMY ,a wiesz może czemu swoim vagiem 311 nie mogę zrobić loga 011 BS ststycznego ?????????---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ---------- a, jaki tojest przyzwoity komplet logów?,możesz napisać ? stawiam dopiero pierwsze kroki w diagnostyce Statyczne: 000, 001, 003 ,004, 007, 013, 018, 023 BS: 000, 003, 011 Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. PS. Pamiętaj o tym co napisał vauxall95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 wydzieliłem do osobnego wątku bo sie bałagan robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierz7777 0 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Panowie problem rozwiązany, ruszałem sztangą od turba prawie godzinę i czułem lekki opór u samej góry to znaczy przed samą górą jak by coś blokowało ,po tym godzinnym zabiegu sztanga poruszała się bez przeszkód . A teraz: Test na prostej III bieg pedał w podłogę i obroty na 5000 doszły z tyłu czarny dym . Teraz auto śmiga, nie łapie trybu awaryjnego,nie wiem jak na długo ale mam jeszcze zamiar wyciągnąć turbo i zanurzyć je w pojemniku z jakimś środkiem odtłuszczającym.Nie wiem ,czy to dobry pomysł czytałem gdzieś o tym,nie chcę rozbierać bo mógłbym może coś popsuć.Dziękuje wszystkim za zainteresowanie się moim problemem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Zanurzenie nic nie da. Niby sporo syfu wypłuczesz, ale wżery czy rysy pozostaną, a trzeba wszystko dobrze wypolerować. Ostatnio widziałem na YT jak jakiś "fachowiec" czyścił tak turbo - nna Twoim miejscu poświęciłbym trochę więcej czasu, ale zrobił to jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierz7777 0 Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Biszczan a wiesz dlaczego mój vag com311 nie widzi logu 011 BS ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 To nie VAG go nie widzi... ot Twoje ECU nie ma tej funkcji..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się